Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tak jak w temacie, wymieniłem tracze i klocki z przodu na tracze Rotingera i klocki ate ceramic. Po zamontowaniu było sprawdzone bicie tarcz lewa 0,02, natomiast prawa 0,04. Gdy hamuję z większych prędkości np 160 to słyszę takie głośniejsze buczenie, co to może być? na starych tarczach miałem to samo.

Opublikowano
A jak z oponami? Testowane na zimówkach przy wiosennej temperaturze?

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Skoro w hamulcach wszystko ok to proponował bym sprawdzić czy na letnich występuje ten sam problem.

Stara mieszanka gumy na zimę może powodować tanie różne dźwięki przy większych prędkościach i hamowaniu, bądź też źle wyważone koło.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
A czy powodem tego buczenia przy gwałtownym hamowaniu może być wał lub dyfer. Buczenie dochodzi z przodu prawego koła i zauważyłem że prawa tarcza trochę bardziej się grzeje niż lewa.
Opublikowano
podobno wszystko było sprawdzone, tłoczek ładnie pracuje, a czy jest zardzewiały tego nie wiem. Kiedyś mi się zablokował było wszystko czyszczone. Tylko kolega postraszył mnie że to może być dyfer? I nie wiem co to może być, tylko na starych tarczach i klockach miałem to samo.
Opublikowano

Ja bym hamulce zostawił na boku a zajął się pierw przełożeniem felg wyważonych z letnimi oponami, jeżeli to nie pomoże trzeba zejść głębiej. Może łożysko w kole. Nikt na forum nie jest w stanie Ci tego stwierdzić, przez co próbuj metodą wykluczania/zamiany.

Przejedź dłuższą trasie i zobacz czy grzeje Ci się całe koło. Powodem może być też niedrożny przewód hamulcowy elastyczny- miałem taki przypadek w VW.

 

Z góry dyfer odłóż na bok i kolegę od BMW trzymaj z daleka :mrgreen: :duh:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
Z tym dyfrem to faktycznie... :duh: :duh: :duh: bynajmniej nie w twojej sytuacji.Kombinuj tak jak wyżej kolega napisał bo to coś z kołami jest ew. łożysko :D
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.