Skocz do zawartości

E36 2.0 M50, potrzebuję zdjęcia podwozia, kpl. wydechu!


DaroE30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Przydałoby mi się zdjęcie dość czytelne całego podwozia e36 sedan 2.0 M50, tak żebym mógł dojrzeć jak wyglądał cały wydech do m50tki, przy okazji spytam do którego momentu w 2 litrówce szła dwururka ? Do samej puchy końcowego tłumika już szła jedna rura? Myślę o zmianie tłumika końcowego bo mam paskudną końcówkę dospawaną i dużo prościej by było ładną dwururkę dopasować chociażby od 2.8, czy też od e46 z dwururką, bo z jedą rurą do puchy dość ciężko dostać. Ew. co polecicie mi zrobić żeby podmienić ori puchę do dwururki takiej jak jest w 2.8, z przepustnicą lub bez? Pozdro! :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda przód: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=18_0189&hg=18&fg=10

A tak wygląda tył: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=18_0190&hg=18&fg=20

 

Także podsumowując, wygląda konstrukcyjnie jak wydech do 1.6 i 1.8. Żebyś mógł zamontować końcowy od 2.8 proponowałbym zamontowanie całego układu wydechowego od 2.8 od początku do końca. Bez kombinacji podejdzie do auta.

 

Jakbyś chciał zamontować końcowy od 2.8 do tego co masz, to musiałbyś zrobić sobie przejściówkę z jednej rury na dwie (taki adapter). Tak ja to widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję o komplecie z e36 oczywiście. Nie widzę innego lepszego rozwiązania ;) Tak sobie jeszcze o tym rozmyślałem i sprawa zostaje sond lambda. Wydaje mi się, że Ty posiadasz tylko jedną, a w 2.8 są dwie. Więc w ory. wydechu musiałbyś jedną dziurę jakoś "załatać". Pozdro ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba jakos "latac" dziury po drugiej sondzie. wystarczy uciac przewody, a sonda niech zostanie.w wydechu 2.8 masz na klapke na podcisnienie, ale nie trzeba tego podlaczac, a klapka niech bedzie caly czas otwarta.
nie ważne ile pod maską! ważne ile pod czaszką!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal mi się wydaję, że najtaniej i najprościej będzie po prostu wspawać sam końcowy (druga sprawa, że dzwięk mojej bawarki mi baardzo odpowiada, a zapewne kompletny by zmienił dość dużo, nie wiadomo czy na lepsze..) od e46 dwururkę, tylko z jedną rurą do puchy końcowej, ale nie mam pewności czy się zmieści w e36, z jednej strony niby słyszalem, że tak, z drugiej strony, że chyba nie i tak to wygląda... Czy znajdzie się ktoś żeby potwierdzić w 100% info czy nie będzie dużej rzeźby przy wsadzeniu końcowego od e46 do e36, bo wiem, że pucha na pewno większa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.