Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od dłuższego czasu świeci mi się i gaśnie kontrolka płynu chłodzącego, ostatnio zauważyłem że mi go troszkę ubywa, dolewam około 1/3 szklanki na 2 dni. Dzisiaj wracając z pracy zauważyłem coś niepokojącego... stało się to po wizycie w centrum handlowym(myślałem że plama już tam była) i później to samo po powrocie do domu.

 

Po sprawdzeniu stanu płynu wieczorem okazało się że ubyło tyle samo co zawsze, czyli około 1/3 szklanki mimo 2 wylewów z pod samochodu.

Nie mam pojęcia skąd zrobiły się te 2 duże plamy :?

 

 

2013-03-05%2023.52.47.jpg

 

2013-03-05%2023.56.35.jpg

 

 

w przyszłym tygodniu jestem umówiony do mechanika. Nie wiem tylko czy mogę samochodem jeździć do pracy (około 3km), wydaje mi się że nie.

 

PS: samochód nie kopci na biało, nie ma śmietany na korku płynu chłodzącego, lekka śmietana przy sprawdzaniu oleju bagnetem, ale dużo mniejsza niż w zimę więc pewnie norma, na zakrętce wlewu oleju nic niepokojącego. Przywaliłem w za wysoki krawężnik i mam nadkole lewe złamane, stało się to już po pojawianiu się kontrolki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podnieś auto, zdejmij osłonę i szukaj puszczającej opaski; przyjrzyj się najpierw dokładnie zbiornikowi, bo lubi pękać; jakby spod korka leciało to chyba byś zauważył :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak kolega powyżej pisze, pewnie zaczął pękać zbiorniczek od płynu chłodzącego. Ja na szczęście (odpukać) u siebie tego nie przerabiałem, ale zmieniałem u znajomego taki zbiorniczek (po prostu pękł na boku). Wystarczy zdjąć górny plastik nad chłodnicą i łatwo dojrzysz miejsce wycieku. Pozdrawiam P.S. Jeśli płynu ubywa Ci tylko trochę (tak jak piszesz 1/3szklani) to jeśli uzupełniasz ten ubytek, to jeździć możesz. Tylko uważaj, bo jak Ci "jeb***" zbiorniczek do końca to łatwo o przegrzanie głowicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.