Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A wiec tak samochod kupilem sobie w niemczech sam ogladalem ze 20 isow i w koncu znalazlem tego prawie idealnego chcialem koniecznie ten silnik aby byl tani w ekspluatacji ale niestety nieudalo sie. Samochod ma oryginalnie 135000 km moze niektorzy nie uwierza ale naprawde tyle ma jest praktycznie jak nowy pedaly galka zmiany biegow (sposob w jaki wchodza biegi) sprzeglo kierownica pasy to wszystko to potwierdza mam nawet ksiazke serwisowa ktora tez to ma niby potwierdzac silniczek jak nowy trzyma kompresje idealnie chodzi cichutko jest czysciutki w srodku zalewany tylko syntetykami wymienianymi regularnie no i do czego zmiererzam autkiem wrucilem do polski w trasie spalila mi cos kolo 8 litrow na 100 km na dystansie 700 km. wszystko bylo idealnie no i pojawily sie mrozy autko palilo z dotyku nawet przy minus 30 ale po jakims czasie gdy sie rozgrzalo zaczelo przerywac nie mialo sily wchodzic na obroty (na zimnym bylo ok) i caczelo palic 20 /100 !!! odlaczylem sonde lambda i juz nie przerywa ale dalej pali 15-20 /100 czyli sonda sama w sobie nie jest winna takiemu spalaniu cos jest nie tak z mieszanka moze od tego zimna pekaja jakies gumy i leci lewe powietrze a sonda prubuje to skorygowac i dlatego objawy duszenia sie auta (niech tu sie wypowie ekspert czy dobra sonda lambda moze powodowac duszenie sie samochodu chcac naprawic mieszanke) w miedzy czasie wymienilem przewody paliwowe bo popekaly ale to nic nie pomoglo czytam teraz od czasu do czasu forum i widze ze nie tylko ja mam ten problem ta zima cos zepsula w tych isach tylko co ??? narazie niemam warunkow zeby rozebrac osprzet silnika i znalezc przyczyne ale jak tylko bedzie cieplej to sie tym zajme powymieniam swiece filtry sprawdze szczelnos uszczelek na kolektorze dolotowym wszystkie przewody zwiazane z powietrzem wszystkie czujniki i ich polaczenia i napisze co siadlo. Prosba do posiadaczy isow napiszcie co to tak siada w tych silnikach ze zaczynaja tyle palic a ci ktorzy maja wszystko ok niech napisza ile im spala po miescie i jaka jest to jazda po tym miescie
Opublikowano
No własnie koledzy jest jakis sposob zeby wykryc gdzie pobiera lewe powietrze kiedys widzialem taki spray do sprawdzania nieszczelnosci bo wiele osob po tych mrozach ma z tym problem w koncu guma nie jest niezniszczalna a mrozy po 30 stopni dobrze na nia nie dzialaja.
Opublikowano
Moze to jednak sonda. Mialem problem kiedys z falujacymi obrotami w poprzednim aucie. Spalal praktycznienormalne ilosci ale go rwalo. Odlaczylem sonde - przestalo rwac ale palil prawie 18 l. To normalne ze po odlaczeniu sondy pali duzo wiecej.
Opublikowano
No własnie koledzy jest jakis sposob zeby wykryc gdzie pobiera lewe powietrze kiedys widzialem taki spray do sprawdzania nieszczelnosci bo wiele osob po tych mrozach ma z tym problem w koncu guma nie jest niezniszczalna a mrozy po 30 stopni dobrze na nia nie dzialaja.

 

Najprostszy sposos bo wlanie do jakiegos spryskiwacza (np po plynie do mycia okien) troszke benzyny i pryskanie po odpalonym silniku (uszczelki). W momencie jak autko delikatnie podniesie obroty to w tym miejscu nalezy szukac nieszczelnosci.

 

I nie bojcie sie nic sie nie zapali ani nie wybuchnie

Opublikowano
Mialem identyczny problem z tym dlawieniem. Wymienilem sonde i okazalo sie ze to ona jak odpiales to napewno bedzie duzo palic normalne zjawisko. Jezdzilem autem po niemczech z 2 miesiace tylko przyjechalem do Polski nie minal tydzien i padla nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy ma na to wplyw nasze cudowne paliwo :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.