Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, żeby nie było od razu na wstępie mówię że próbowałem szukać na forum i w rozległym internecie ale niestety mi się nie udało :( Otóż chodzi o to jak należy podłączyć przewody idące do pompy paliwa w bmw e34 silnik m20b25 czyli 2.5L 12V. Normalnie na końcu powinna być taka wtyczka ale niestety u mnie z jakiegoś powodu tego nie ma, przewody nie były podłączone więc nie pokazuje mi ile mam benzyny, nie świeci się kontrolka rezerwy itp. Jest pięć przewodów: 1gruby brązowy, 2gruby zielono fioletowy, 3cienki pomarańczowo-brązowy, 4cienki fioletowo-brązowy i 5cienki czerwono-brązowy. Proszę o pomoc gdyż nie mam pojęcia jak powinny iść te przewody.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytasz o wtyczkę przy przy wejściu do baku?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Tak, żeby dostać się do pompy trzeba zdjąć dywanik i odkręcić taki dekielek na 5 śrubek. U mnie nie ma tej wtyczki tylko są kable z zarobionymi końcówkami i nie mam pojęcia jak je podłączyć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jutro rano sprawdze i napisze co i jak.Przed podłączeniem sprawdz przynajmniej czy jest pompa i co tam właściwie jest żeby nie było zonka.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Zbiornik jest ok bo już sprawdzałem, pompa została przeze mnie już wymieniona na pompkę z m50b25, miałem już tak kiedyś i nie było żadnego problemu. Ta co była tutaj to raczej z żadnego bmw nie pochodziła... W ogóle to jakiś magik to robił bo jest tak że mam przy stacyjce 2 przełączniki: jeden to gaz, benzyna a drugi to pompka paliwa on, off. Nie wiem po co tak zrobione no ale mniejsza o to. A będzie różnica w kolorach tych przewodów z m20b25 a m50b25? Bo kumpel ma m50b25 i może bym jutro wpadł do niego sprawdzić, tylko nie wiem czy te same kolory będą. Póki co czekam na Twoją odpowiedź
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myśle że może być podobnie

Patrząc na wtyk liczymy od góry od lewej strony(zaokrąglenie wtyku mamy po prawej stronie)

1 gruby brązowy

2 gruby zielono fioletowy

3(środkowy) czarno czerwony w zielone kropki

4 brązowo pomarańczowy

5 brązowo fioletowy

Myśle że u ciebie 3 to czerwono brązowy

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Dziękuje za odpowiedź. Po podłączeniu tak jak we wskazówkach niestety pompa nie działa, nie mam pojęcia dlaczego. Pompa w poprzednim samochodzie działała do końca, spalona to ona raczej nie jest. Ma ktoś jakieś pomysły co może być nie tak? Mogło się coś stać jak próbowałem wcześniej ją podłączyć i pomyliłem przewody?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przekaznik pompy i bezpiecznik sprawdzony?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Oczywiście że sprawdzony :8) Nie pisałbym na forum jeśli nie sprawdziłbym pompki, przekaźnika i bezpiecznika. Właśnie to było dla mnie dziwne że niby wszystko ok ale jednak nie działa. Bądź co bądź problem rozwiązany, mianowicie znalazłem gdzieś u siebie w starej 7er tą wtyczkę której u mnie nie było, zamiast czego połączone przewody były na krótko, zalutowałem i problem z głowy. Chyba wina złączek na końcach przewodów. Kolego kolory podałeś dobrze i mogą służyć za wzór podłączenia jakby ktoś kiedyś miał problem. Dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.