Skocz do zawartości

NIETYPOWE : nawiew? elektrozawór? panel sterowania?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

mam specyficzny kłopot,na wyszukiwarce nie znalazłem więc piszę:

1.w mrozy zwiało spod klamry ok 1,2 l płynu chłodzącego.

2.czujnik poziomu zamarzł :mrgreen: i tak jeżdziłem 1 tydzień.

3.a tu na pasażera wieje coraz zimniej,w końcu syberia :?:

4.z przodu przed kierowcą słychać jakieś CYKANIE :?: po czasie mija.

5.klamry nowe,odpowietrzam na warsztacie---leci CIEPEŁKO ale 2 dni :cry2:

6.filterek nowy.

7.miecz sprawdzony.

8.poziom płynu trzyma się.

9.TERAZ NAJLEPSZE:na nogi pasażera-gorąc,na lusterko-ciepłe,na twarz letnie i po środku prawa str.na półce-letnie,na szybę,wąskie szpary-ciepło.

10.regulacja temp tej strony chodzi tzn.jak chcę zimno to jest,jak ma być ciepło +28 to zależy gdzie---od gorąca do ledwo letniego???

11.czy jak jeżdziłem z małą ilością płynu to załatwiłem elektrozawór,bo jak wyskoczę autem to wszystko zaskakuje na trochę-JAKIŚ NIESTYK W KABLACH,PANELU,CZY ELEKTROZAWÓR :?:

:modlitwa: POMÓŻCIE BARDZO ŁADNIE PROSZĘ........... jaca

Edytowane przez JACA
Opublikowano

ta rozbieżność temperatury,nie jest stała

raz jest od gorąca do letniego

a np.dzień potem od gorąca do lodówki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.