Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mój problem polega na tym, że bunia pali bezpieczniki, a mianowicie te 2 pod kanapą od centralnego, szyb i szyberdachu. Mam podejrzenia, że to sprawa wilgoci, ponieważ całą zimę było ok, a dzisiaj jak pojeździłem po kałużach, zgasiłem silnik i chcąc zamknąć - nie działa centralny, a jak wiemy = odcięty zapłon. Co nie włożę bezpiecznika to strzela i pali. Rozkręciłem drzwi kierowcy, wpiołem ponownie kostki centralnego i wszystko tam wyglądało ok, a bezpieczniki dalej pali. Ten jeden bezpiecznik od centralnego pali momentalnie, a drugi jak włożę pojedyńczo, bez tego od centralnego to go nie pali, odpalę silnik, ale jak zgaszę, po czasie pali i ten. Zostawiłem bunie na słoneczku, przyszedłem za ok 3h i co, działa! Przejechałem się, przetelepało samochodem i tylko słyszałem jak spaliło z tyłu bezpieczniki, ale silnik dalej pracował, lecz jak zgasiłem już nie odpalił. Mam plany zdemontować fotele, podnieść tapicerkę podłogi, bo po włożeniu tam ręki czuć SPORĄ wilgoć, aż skrapla się woda, i wysuszyć tą wiązkę co leci przy podłodze od strony kierowcy i porządnie izolką zaizolować, a przeokazji zakonserwuje sobie wnętrze samochodu. Myślicie, że dobry pomysł ? Sam osobiście uważam, że to sprawa wilgoci, bo jeżeli by był jakiś moduł, to po tych 3h na słońcu również by palilo bezpieczniki, a nie działało (30min-1h, ale działało). Wyraźcie swoje opinie. Pozdrawiam, Damian!
Opublikowano

masz kombi czy sedana ? jak kombi to po otwarciu klapy tylnej po lewej jest gruba wiązka kabli a po prawej cieńsza ale po obydwu stronach kable w środku pękają i zwarcie daje nieraz są właśnie takie objawy

a w sedanie chyba po jednej stronie jest wiązka kabli

 

a akumulator nie wyładowuje ci się szybciej jak auto dłużej stoi ??

Opublikowano
Mam sedana. Nie, auto stało kiedyś i 4 dni na mrozie i żadnych problemów, ale aku mam nowe boscha 95. Nie miałem przez całą zimę żadnych problemów z tym. Przy sprzedaży właściciel mówił, że czasem jak wilgoci złapie to tak sie dzieje, bo akurat był problem z centralnym zamkiem. Wnetrze rozebrałem i mam w podłodze po obu stronach po dziurze, bo inteligent podnosił samochód lewarkiem za podłogę i poszło na zgrzewie. Miałem przez to pełno wody w środku, aż stał "staw" i myślę, że to było przyczyną, ponieważ z grubsza tą wodę przetarłem i bezpieczniki mogę wsadzić, dopiero spali po ok. 10minutach, albo jak odpale silnik kilka razy. Myślę, że dzieje się tak, bo auto nie miało jeszcze możliwości porządnie odparować. Będę musiał wstawić farelkę na ok 3h niech wygrzeje calą budę od środka, a jak to odpukać nie pomożę, to będę szukał przetarć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.