Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ayo

auto: e30 m50b25 nv 192km

mam taki dylemat, ktory chcialbym zebyscie pomogli mi rozwiazac, a mianowicie:

1. Gaz nowy a uzywany?

mam okazje kupic gaz ktory znalazl sie 15km ode mnie:)

http://allegro.pl/show_item.php?item=3044857690

"W skład kompletu wchodzi wszystko co widać na zdjęciach czyli:

 

-Komputer LPG STAG 300-6

-kompletne okablowanie

-listwy wtryskowe z elektrozaworami VALTEK

-Reduktor gazu SCORPION 200KM

-dodatkowy elektrozawór z filtrem

-czujnik temperatury

-czujnik ciśnienia

-czujnik map sensor oraz ciśnienia gazu

-przełącznik wraz z sygnałem dźwiękowym

-Butla w koło z wielozaworem z ważnym przeglądem do 29.01.2019r. prawie jak nówka (brak zdjęcia. wysyłam na prośbę)"

 

kolega ktory robi mi e30stke, powiedzial ze oplaca sie, jezeli komp nie jest zablokowany haslem, i zaproponowal ze za mala doplata moze mi to podpiac.

mowi ze on na 10letniej smigal bez problemow.

Nowa instalacja STAGa 300 na 6cyl kosztuje w okolicach 3tys zl. Takowa moglbym kupic ale mozliwe ze w drugiej polowie wakacji..

-oplaca sie brac ta instalacje co na aukcji?

-z widniejacej instalacji nie bedzie problemu z podbiciem dowodu (adnotacja o zamontowanym gazie) ?

 

2. jak jest z czesciami instalacji? ktore sa wymienne, czy bede musial ingerowac w uzywana instalacje? co bede musial na start kupic po za takim sprzetem jaki zostal wymieniony?

 

3. jaki jest koszt przekladki/zamontowania instalacji?

 

4. jaka max butla miesci sie w e30 w "kole"?

 

zielony w tym jestem troszke, wiec prosze o wyrozumiałość.

z tego co sie dowiadywalem, i wyczytywalem, to STAG, BRC, i PRINS sa w czolowce lepszych instalacji, wiec w inne raczej nie celuje.

za odp dzieki :) pzdr

Opublikowano

Stag może być, wtryski mogą (ale nie muszą) być zużyte i będzie trzeba wkrótce wymienić, reduktor za słaby - moim zdaniem albo dać 2 reduktory albo w Twoim przypadku (prawie 200KM) jeden bardzo silny, działanie reduktora na 100% nie przynosi dobrych skutków, lepiej mieć zapas i niech reduktory jadą na max 70%. Sprawdź też czy butla Ci wejdzie, a może warto dać większą (czasem trzeba podłogę podnieść o ok. 2 cm, ale da się to zrobić idealnie).

Najlepiej skontaktuj się z kimś kto montuje instalacje i ma pojęcie o BMW - na LPG forum takowych znajdziesz. Myślę, że dobrze ocenią i skalkulują wszystko. Może Cię to wyjść taniej o jakieś 30-40% niż nówka.

Opublikowano

no niestety gaz poszedl w pizd... :(

mysle ze oplacalo sie, nawet sprzedac na czesci jest sporo kasy.

sama butla z wielozaworem....

 

hm

mam okazje kupic nowke nie uzywana instalacje z hurtowni STAG za 1400zl bez papieru i butli. (normalna cena z montarzem + butla +papiery 3200zl)

i tak mysle.. jak z tym papierem jest? czy to gazownik wypisuje? czy instalacja musi posiadac? da sie jakos to oddzielnie zalatwic?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Instalacja musi miec papier na nim jest ze dana instalka spelnia wszrlkiego rodzaju normy itp.

Mnie nigdy nie pytali o papier ale tobylo prawie 10 lat temu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z używką jest tak że nie masz gwarancji nie masz nic i nie masz pewności czy nie będziesz musiał wymieniać listwy czy wtrysków czy reduktora. Największe halo jest o zbiornik, bo najbardziej na niego patrzą na przeglądzie. Osobiście bym kombinował ewentualnie używany przód plus nowa butla z papierami.

 

PZDR>

Opublikowano
papiery na butle wystarcza zeby w dowod mogl miec to wbite? (tzn zakup nowej butli z papierami to rozwiaze?)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.