Skocz do zawartości

Problem z oljem w silniku!!!


iras1987

Rekomendowane odpowiedzi

moze opisz bardziej sytuacje co sie dzieje ile oleju dolewasz na ile km. jaki kolor mazi itd itp. wrozek tutaj nie ma. silnik nie ma wyciekow zadnych ? kiedy zmienales olej jaki zalales. podstawowe informacje jakies?

 

co do mazi to moze robisz male przebiegi auto stoi i sie maz zbiera. przegonisz go dobrze to powinna zniknac

Edytowane przez VandalPaul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak to 3.0i to normalka, poczytaj o wadach tego silnika to będziesz wszystko wiedział.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plynu chłodniczego Ci nie ubywa? z reguły maz pod korkiem oznacza krotkie odcinki jazdy, no ale nie az tak wiele jak u Ciebie.

jesli Ci ubywa plynu to znaczy ze woda przedostaje sie komory, i moze to byc problem z uszczelka.

 

Ale stawiam na krotkie odcinki ktore robisz.

zrob tak:

siadz do auta przegon ja tak z 60-80km lub jakas dłuższa trase i zobacz czy dalej sie zbiera. jesli nie to masz przyczyne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze takie pytanie i z innej mani. czy to jest normalne w tych modelach że ciązko sie kręci kierownicą? chciałbym jeszcze dodać że jak patrze na wlew od układu kierowniczego to cały czas z niego wypluwa płyn z pod korka!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie nie pozwala krecic jednym palcem jak w golfie, ale wedlug mnie to zaleta, lepiej czuc samochod, bardziej sportowa charakterystyka prowadzenia.

 

Co do lania plynu ze zbiorniczka wspomagania, wymien uszczelke, 17 zl w serwisie, stara zapewne jest juz wprasowana w korek i nie spelnia swojej roli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odkrec korek wlewu oleju i zapal silnik. zobacz co sie dzieje. Nie powinno dmuchac ani dymic. Jak masz tyle masla na korku to juz widze co jest w separatorze i przewodach od niego. Jak ci to zamarznie to... Pewnie dlatego znika tyle oleju bo odpowietrzenie jest do bani.

Czemu nie latasz na pelnym syntetyku? M54 to powinien byc jakis 5w30 zalany.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.