Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W praktyce wygląda tak :0 Obie sondy do wymiany,błąd oznacza że napięcie nie oscyluje między 0,7 a 5v i ma napięcie stałe co wskazuje na martwą sondę.

 

Czujnik wałka oznacza że albo padł albo był stary błąd po odłączeniu go wywalił się ten błąd,musiałbyś ponownie podpiąć się pod kompa i wtedy dowiesz się czy błąd jest stały

 

Cheers

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
O kurde powiedz mi Sondy są 2 ? Drogi to gips jest ? Bo Mi troche dużo pali , a z wałkiem to moze być tak bo goodpinałem chyba to mozliwe .
Opublikowano

Na początek to po prostu odłącz obydwie sondy i podłącz z powrotem.skasuj błedy i zobacz czy ponownie się pojawią.Obejrzyj wtyczki czy nie są zaśniedziałe.Sondy często generują takie błędy a przyczyna jest prozaiczna i tkwi we wtyczkach i kablach.

Miałem tak w dwóch autach i generalnie już sondy zamawiałem a tu wystarczyło tylko poczyścić i tyle.Nie mówię ze tobie to pomoże ale warto spróbować.

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
ale powiedz mi co dokłądnei mam sparawdzic i jak ? i ile powinno byc to Zobacze

do przewodu czerwonego i białego we wtyczce sondy powinno dochodzić 12V z przekażnika

to jest zasilanie grzałki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.