Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam was koledzy. Posiadam Bmw e36 z silnikiem 2.5 benzyna 193 km. Ktoś kiedyś pokombinował coś z układem napędowym samochodu i założył dyfer z małą głową i półosie od jakiegoś bmw z silnikiem poniżej 2.0 litrów. Ja doprowadzam samochód do oryginalnego stanu i kupiłem dyfer z dużą głową z przełożeniem 3.15 plus półosie wzmacniane dedykowane do tego silnika i podczas montażu wyszedł psikus brakuje 3cm by swobodnie przykręcić dyfer wychodzi na to ze wał jest za długi właśnie o plus minus 3 cm. I teraz moje pytanie czy wały różniły sie długości ?? porównując np. z silnikami poniżej 2.0 litórw. Co może być ewentualną przyczyną tego ze nie wchodzi mi to ??.
Opublikowano

do dużej głowy jest krótszy wał i dlatego masz kłopot

ten ktoś pewnie nie kombinował z napędem,tylko zrobił swap silnika na 2,5 a napęd zostawił z mniejszej jednostki

Opublikowano

Koledzy znalazłem wał. Wał pochodzi od Bmw e36 sedan z silnikiem 323 170 KM M52b25

Kolega z forum który ma ten wał podał mi wymiary ->>

Długość wału napędowego ściśniętego ze śrubami to 150,5

Długość wału ściśniętego bez śrub to 148,7

Ten wał bedzie pasował do mnie ;>??

Opublikowano

witam was koledzy po długich godzinach spedzonych w garazu wskrzesiłem BMW ;DD

Tylko mnie jedna rzecz zastanawia raz na jakis czas najcześciej jak puszczam sprzegło słychach taki delikatne udeżenie czego to moze byc wina ;>??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.