Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chce kupic komplet zawieszenia do e36 328 i mysle zeby na przod zalozyc STADARDOWE amortyzatory i sprezyny bilstein, a na tyl TWARDE amortyzatory i sprezyny. Co o tym sadzicie? Auto chce miec na niedzielne drifty.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mysle ze pomysl z czapy. Patrzac na samochody jak sa robione do latania bokami, to tyl jest miekszy niz przod (czesto podnosi sie przednie kolo nie prowadzace). Ja bym zostawil seryjne sprezyny zalozyl tylko twardsze b8, lub do tego jakas twardsza sprezyne z przodu. No i stabilizatorami mozna powalczyc.

 

Ale najpierw duzo trenowal seria bo tez dobrze zapodaje z tego co znajomi mowili - jesli chodzi o niedzielny bok :D

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

wiesz powiem w tak właśnie sobie szurałem po kostce na ostatnich zawodach seria 325 zawieszenie z 328 :) i za miękko za miękko latałem tak że koła się unosiły

myślę o GWINCIE w tym momencie rozpórki i usztywnienie samochodu jak tylko się da do niedzielnej zabawy seryjna szpera też słabo na śliskim po deszczu zabawa świetna i dasz radę

 

ale to moje subiektywne odczucia :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
dzieki za podpowiedzi. jestem akurat w trakcie swapu na b50m28 i zdecydowalem sie na gwinty. na poczataek co prawda technix, ale to jest na poczatek, a tylkio zaspawany dyfer daje pelne wrazenia z jazdy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.