Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam Rajdówkę 2L bez vanosa model E36 chcę ją nieco podkręcić żeby lepiej jechała. Nie wiem czy grzebanie w elektronice jej pomoże... dodam że jestem jeszcze za młody by znać się na silnikach czy modyfikacjach dlatego proszę o jakieś podpowiedzi by mnie oświeciło. Znalazłem ogólnie dużo materiału na temat przeróbek ale pyt. ile są warte? więc dlatego zwracam się do kolegów o pomoc w sprawie, co mogę zrobić by poprawić jej parametry pracy silnika ( lepiej wchodziła na obr. itd ) Czy widzicie też sens wymiany silnika z obecnego 2L na 2.5L ?

Dodam że mam w pobliżu warsztat mechaniczny ale z facetami gada się ciężko oni nie czują tematu i nie chcą, a może niewiedzą co powiedzieć jak podpowiedzieć.

 

Rok 92 E36 2L tylko z klatką. Silnik seria nic nie ruszany jeszcze.

 

Z góry Dzięki !

 

Co sądzicie o tym.... http://allegro.pl/chip-tuning-box-25km-bmw-320i-e36-150km-benzyna-i2937213038.html

Opublikowano

Nie, nie warto grzebać w tym silniku. Nie spodziewaj się że ktoś jeszcze odpisze w tym poście bo oczywistym jest że jeżeli samochód ma służyć do zabawy i treningów a nie do wyczynu gdzie trzeba się z pojemnością 2.0 zmieścić w klasie nie jest opłacalne grzebanie w tym silniku. Lepszym rozwiązaniem jest 1.8 IS który jest lżejszy i bardziej podatny na mody. Taniej/pewniej/szybciej wyjdzie swap na 2.5/2.8.

Chyba nie sądzisz że uzyskasz dodatkowe 15-20 KM za 120 zł i to w silniku atmosferycznym.........

Wszystko w temacie.

Proponuję duuuuużo lektury forum nim zadasz podobne pytanie. Powodzenia.

Opublikowano

Zapoznałem się z niektórymi wiadomościami na tym forum nie zadał bym pytania gdybym już wiedział wszystko.

Planuję na ten sezon kilka rajdów w Pucharze pomaga mi w tym niewielka co prawda ekipa ale za to właściciel sam kiedyś jeździł i zna temat, ale pod jego nieobecność w Polsce chcę zorganizować auto którym będę mógł potrenować u siebie z racji kilometrów jakie nas dzielą chciałbym mieć coś w garażu.

I sprostuję bo nie bardzo chyba to wiadomo, nie zamierzam tym jeździć w KJS

Auto obecne które mam otrzymałem niemal za darmo ma skuty silnik ale pomału już ma koniec i chcę coś z tym zrobić. Zastanawiałem się nad wymianą na 1.8L lub 2.5L bo szkoda mi budy złomować jest tam spawana klatka dość mocno rozbudowana pod kielichy przednie z homologacją jeszcze z rok niecały, fotele, zbiorniki to bajka ale szkoda mi tej klatki na prawdę solidna.

Reszta tematu wygląda tak nie spodziewam się wzrostu mocy za 120 zł. nie w tę stronę patrzę, a raczej w poprawę płynności pracy, obecnie trochę bulgocze a nie pracuje jak należy.

 

W poprzednim poście napisałem silnik seria nie ruszany, myliłem sie od kolegi z Słowacji od którego nabyłem auto mnie oświecił.

To wszystko.

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
każde 20KM w tym silniku to koszt około 7000,00 zł. Swap na 2.5/2.8 bedzie najlepszą alternatywą.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.