Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie od pewnego czasu zaobserwowałem w swoim aucie falowanie obrotów tzn, staram się utrzymać obroty na 1100 na luzie i jak utrzymuje tak w miejscu wskazówka od obrotów sobie faluje i w tym momencie i czuć jak auto się delikatnie buja co może być przyczyna takiego zachowania?
Opublikowano
prawdo podobnie pada ci konwerter (sprzęgło) na skrzyni biegów , auto przyspiesza i zwalnia ,dlatego sie buja ,nowy konwerter to koszt koło 2 tys zł, to normalne w tych modelach ja to już przerabiałem.
Opublikowano
sprzęgło w skrzyni mam nowe bo robiłem remont, z tym bujaniem się to chodziło mi ze na postoju stoję autem na Parkeringu i zrobię obory na 1100 i auto się delikatnie buja na lewo prawo tak jak falują te obroty.
Opublikowano
To w takim razie ja proponuje zacząć od najprostrzego sposobu i podpiąć się pod kompa może coś pokarze, wiem że obroty da sie regulować komputerowo .
Opublikowano

Czy auto ma program na wyższą moc ?

Podłącz pod kompa sprawdź wtryski i przepływomierz. Warto też zerknąć na poduszki pod silnikiem czy są ok!

Opublikowano
ok dzięki dzisiaj jak mi się uda to podjadę do kumpla i sprawdzimy kompem. auto ma oryginalna moc.
Opublikowano
Mam to samo, wahania obrotów pomiedzy 1100 a 1200 w czasie postoju przy przygazowaniu. Wahanie występuje wyłącznie w obrębie tych obrotów, wtryski wymienione (6 sztuk), olej w skrzyni ze wszystkimi pierdołami wymieniony, INPA zero błędów. W czasie jazdy problem ten nie występuje. Na chwile obecną odpuściłem problem, z braku rozwiązania.
Opublikowano
Z czystej ciekawosci i nie zlosliwie pytam po co krecicie obroty majac wrzucone N? Nie jestem w stanie potwierdzic czy u mnie tez to wystepuje bo nigdy nie wcisnalem gazu bedac na luzie.
Opublikowano
Ja to sprawdzałem przy P ale dzisiaj sprawdziłem na N i tez jest tak samo.
Opublikowano
Dzisiaj zrobiłem to pierwszy raz, chcąc udzielić rzeczowej odpowiedzi, która może naprowadzić na rozwiązanie problemu. To tyle, nie mam wewnętrznych potrzeb bezsensownego "docierania" silnika na N lub P; wyrosłem z tego, ale lepiej skopać komuś tylek, niż wnieść coś rzeczowego do tematu. Oczywiście nie piszę tego złośliwie.
Opublikowano

Skoro na N występuje również a skrzynia wtedy jest rozłączona to skupił bym się na silniku. Skoro wtryski ok to albo sterownik od turbiny zaczyna działać przy tych obrotach i świruje z początkowa pracą. Albo problem jest z przepływomierzem.

Warto by zrobić lub nawet sprawdzić adaptację przepływomierza za pomocą DISa.

Opublikowano
Czy zimny czy ciepły jest to samo. W weekend wrócę z trasy i podjadę do kumpla i sprawdzimy na komie czy coś jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.