Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Parę dni temu nie mogłem przy pomocy pilota otworzyć auta. Zapasowy kluczyk również nie dał rady i musiałem auto otwierać ręcznie przez włożenie kluczyka do zamka.

Podjechałem przy okazji do mechanika i na szybko wykluczyliśmy rozładowanie kluczyków bo przecież nie ma takiej opcji żeby obydwa kluczyki rozładowały się w tym samym czasie. Mechanik podejrzewa że to jakiś wzmacniacz odbierający sygnał z kluczyka może być uszkodzony (jakaś część znajdująca się w tylnej klapie, dokładnie chyba w spojlerze nad szybą w tylnej klapie). Mam do niego podjechać gdy będzie miał jakiś inny używany wzmacniacz aby sprawdzić czy to na pewno to.

Jednak ostatnio na forum poruszany był temat o inicjalizującym kodowaniu pilota. I mam pytanie. Czy mogę bez problemu ponownie powtórzyć kodowanie inicjalizujące na działającym już kluczyku? W kluczyku są zapisane jakieś informacje o przebiegu itp., nie stracę tych informacji?

Opublikowano
Moj kluczyk zaposowy nie byl uzywany chyba 4 lata (poprzedni wlasciciel) teraz oczywiscie nie dziala..Zabralem go w dluga trase 10h - jednak nic nie pomoglo. Czy musze udac sie do serwisu?
Opublikowano
Masz opisaną procedurę dopisania kluczyka do auta w tym dziale.Jeśli nie pomoze to moze aku w kluczyku do wymiany lub elektronika.Koszt nowego kluczyka w ASO to ok.550 pln
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Masz opisaną procedurę dopisania kluczyka do auta w tym dziale.Jeśli nie pomoze to moze aku w kluczyku do wymiany lub elektronika.Koszt nowego kluczyka w ASO to ok.550 pln

A wymiana samego akumulatorka w kluczu około 100 zl..

Opublikowano
No i prawo serii zadziałało czytałem twojego posta i głęboko zastanawiałęm sie co i jak a dzisiaj u mnie to samo :mad2: zadzwoniłem na BMW Mobile podesłali lawete i auto zastępcze..... jutro napisze jak serwis sprawdzi co i jak ale tak na szybko to wzmacniacz w spojlerze jest ale w seri 5 w X-ach nie występuje w tym miejscu.... tak mi znajomy powiedział z ASO..... oczywiscie raz da sie otworzyc raz nie mechanicznie z zamka bez problemu, alarm się włącza dezaktywacja i kluczyk w stacyjkę można jechać.... problem w tym iż nie o to chodzi aby kombinować lecz bezpiecznie podróżować :cool2: zobaczymy co jutro wymyślą....
Opublikowano
tak z obydwoma już dzwonili że będą go trzepać bo przy nich też nie dało się otworzyć..... pytali przy okazji czy coś jeszcze maja wymienić jak już auto stoi aż miło :norty:
Opublikowano

I w moim przypadku okazało się że jeden kluczyk mam walnięty i muszę wymienić kluczyk zapasowy na nowy.

Rozumiem że takie coś robi tylko ASO.

Jeszcze do nich nie dzwoniłem i nie wiem jakie są koszty.

Ktoś z was wie jakiego rzędu jest to kwota? 500 PLN? 1500?

 

Elektryk powiedział mi że ten kluczyk jest nierozbieralny i że nie można go naprawić.

Naprawdę tak jest? :)

Opublikowano

Ja w Łodzi płaciłem 560 pln :D

 

Elektryk powiedział mi że ten kluczyk jest nierozbieralny i że nie można go naprawić.

 

Hehe...teoretycznie tak ale praktycznie jak najbardziej tylko jak padła elektronika to lepiej kupić drugi :D

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
I Elektryk powiedział mi że ten kluczyk jest nierozbieralny i że nie można go naprawić.

Naprawdę tak jest? :)

 

Ten elektryk co to stwierdzil to jest po prostu d..a wołowa.

Owszem,cała elektronika klucza wraz z akumulatorem jest zgrzana w w dwóch połówkach.

Jesli padnie akumulator(najczęsciej to jest przyczyną) czy elektronika w kluczu -po prostu wokół ostrym nożem rozcina się klucz na zgrzaniu a po naprawie skleja sie go klejem cjanopodobnym(np.kropelka).

W kazdym niemal punkcie gdzie dorabia sie klucze i koduje ,wymienia baterie,itp -bez problemu poradza sobie z kluczem od BMW.

Opublikowano
no i wszystko jasne prawdopodobnie kluczyki są oki pada wzmacniacz fal. W naszych X usytuowany w tylnej klapie coś tam jeszcze wspominali o płetwie (antenie) na dachu ale nawet się nie skupiałem. Koszt wymiany z robotą ok.1200zł :evil: mam nadzieję że po wymianie już będzie oki.
Opublikowano
Jeśli kluczyki sprawne to wzmacniacz moze być jak najbardziej winny.Płetwa nie ma nic wspólnego z kluczykami :duh: :duh:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Z tą anteną to ja nawet nie wiem co i jak mam furaka na gwarancji i kazałem dokładnie prześwietlić wszystko i wymienić jak coś kończy zywot może coś zakłócało szlag wie, a może obydwie sprawy niw są ze sobą powiązane nie zawracałęm sobie tym głowy auto ma śmigać i to bezawaryjnie ... tak jak na rysunku wzmacniacz jest w tylnej klapie nie w spojlerze.... :cool2:
  • 5 lat później...
Opublikowano
witam ,a ja mam taki problem z kluczykami ze jak jeden zaprogramuje to drugi znowu nie działa !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.