Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod głowicą 2.0i


Lukassbmw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy niestety w mojej Bawarce pojawił się problem, mianowicie musze wymienić uszczelkę pod głowicą...

Jako że trochę sie mechaniką zajmuje będę robił to sam, nigdy jednak nie miałem jeszcze styczności z silnikami BMW a co za tym idzie też rozrządem na łańcuchu..

Mam do was kilka pytań;

1. Wiem że potrzebuje nowej uszczelki, uszczelek pod kolektory, uszczelki pod pokrywe, nowe śruby głowicy i co jeszcze?

2. W jaki sposób poradzić sobie z rozpięciem rozrządu? Ponoć robi to się od dołu silnika zdejmując miske olejową? właśnie ten podpunkt stanowi dla mnie największy problem...

3. Oczywiście głowice zawiozę na sprawdzenie mikropęknięć i płaszczyznę

Prosze o wszelkiego typu porady w temacie tej naprawy

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jestem w trakcie demontażu głowicy i mam pytanie..

W instrukcji sam naprawiam pisze żeby w miejsce przewodu olejowego podłączyć sprężone powietrze aby wałki rozrządu ustawiły sie w położeniu wyjściowym

Czy jest możliwość wykonania tego jakoś inaczej?

nie mam możliwości podłączenia powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.