Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Koledzy niestety w mojej Bawarce pojawił się problem, mianowicie musze wymienić uszczelkę pod głowicą...

Jako że trochę sie mechaniką zajmuje będę robił to sam, nigdy jednak nie miałem jeszcze styczności z silnikami BMW a co za tym idzie też rozrządem na łańcuchu..

Mam do was kilka pytań;

1. Wiem że potrzebuje nowej uszczelki, uszczelek pod kolektory, uszczelki pod pokrywe, nowe śruby głowicy i co jeszcze?

2. W jaki sposób poradzić sobie z rozpięciem rozrządu? Ponoć robi to się od dołu silnika zdejmując miske olejową? właśnie ten podpunkt stanowi dla mnie największy problem...

3. Oczywiście głowice zawiozę na sprawdzenie mikropęknięć i płaszczyznę

Prosze o wszelkiego typu porady w temacie tej naprawy

pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

jestem w trakcie demontażu głowicy i mam pytanie..

W instrukcji sam naprawiam pisze żeby w miejsce przewodu olejowego podłączyć sprężone powietrze aby wałki rozrządu ustawiły sie w położeniu wyjściowym

Czy jest możliwość wykonania tego jakoś inaczej?

nie mam możliwości podłączenia powietrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.