Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam zamiar zainstalować w tym samochodziku LPG oczywiście pytanie nie dotyczy jaka instalacje i nie mam zamiaru dublować tematów jedyna instalacja jaką bym założył to oczywiście Landi Renzo a więc moje pytanie brzmi jak te silniki (1,6 115 KM z 2006 roku) współpracują z gazem czy nie ma jakichś większych problemów z ustawianiem co często zdarza się w mesiach, ewentualnie jakieś problemy z podzespołami silnika. Z góry proszę przeciwnicy gazu lepiej niech się nie wypowiadają ja się ich nie czepiam ze maja swoje zdanie wiec ja liczę na to samo.
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
Nie jestem przeciwnikiem gazu, wręcz zwolennikiem, bo to tylko u nas jest wstydem oszczędzać ale tych silników 1.6 i 1.8 lepiej nie gazować, po zainstalowaniu dzieją się jakieś różne cuda z komputerem, błędy, dochodzi do sytuacji gdzie samochód staje, dławi sie i nie chce dalej jechać, są problemy bo tak naprawdę staniesz na drodze i co? Samochód do mechanika z motorem czy do gazownika z instalacją
Opublikowano

Witam

Mam zagazowane 120i KME i 116i STAG. Silniki BMW podawane są jako jedne z nielicznych które nie mają problemów z gazem jak np: nowoczesne silniki japończyków czy VW poza starym 1.6. Podstawa to nie dobry gazownik ale najlepszy w dużym mieście, szukaj takiego który ma hamownie. Z 120i są duże problemy bo jest VALVETRONIC i np: nie ma podciśnienia w kolektorze. Generalnie jak się coś psuje w tych autach to nie ma to związku z instalacją gazową. Polecam wymienić świece przy okazji montażu instalacji, irydowe starczają na jakiś czas. Butlę gazową raczej mniejszą po stronie kierowcy tak żeby po złożeniu 1/3 fotela po stronie pasażera było można przewieść coś długiego. Wlew raczej pod autem luzem, można w razie czego zdjąć zderzak i zamontować inny. I na koniec NAJWAŻNIEJSZE: odradzaj wszystkim gaz.(bo jak wszyscy przejdą na gaz to wiadomo jaka będzie cena)

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie wiem jaki tam dokładnie silnik siedzi, ale zapewne N46, pewnie taki jak u mnie - a jeśli tak, to gaz to żaden problem. Owszem, gazownik musi być dobry i poświęcić czas na dostrojenie, ale dobór gratów to już mniejszy problem, też dlatego że silniczek malutki i chyba każdy reduktor go obsłuży. U mnie siedzi Zavoli Zeta N, Stag 300 2 i czerwone Hana 2000. I od ponad 20.000 km wszystko gra. Gaz zakładał mi Pitec z Poznania - b polecam, facet nie tylko zna się na gazie, ale i jest fanem BMW, więc żadne Valvetronici mu nie straszne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.