Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mój problem polega na tym, że mam tylne, lewe koło (kierowcy) lekko wbite do środka i cofnięte 2cm w tył. Samochód był stuknięty, bo widać, że była szpachla na nadkolu i blacha pofalowana na drzwiach tylnych. Byłem u mechanika, bo ostatnie czasy zaczęło mi ściągać samochód w prawo i powiedział, że tuleje już zakończyły swój żywot i autentycznie można wsadzić łoma pod tuleje i ruszać, a samochód lata we wszystkie strony. Słyszałem gdzieś, że tuleja odpowiada za umiejscowienie koła dokładnie na środku, więc to byłoby przyczyną, lecz to, że jest wbite do środka mnie dziwi oraz, że drzwi odstają, jakby były niedomknięte. Czy te drzwi "niedomknięte" i wbite koło świadczy o tym, że podłużnica jest skrzywiona??? Masakra. Zacznę pakować pieniądze w odrestaurowywanie, a tu się takie cyrki okażą! Jak myślicie? Na pewno tuleje, na pewno wahacz myślę, że to załatwi sprawę. Martwią mnie jednak te drzwi. Dlaczego tak odstają!! Myślałem, że zamek się poluzował i nie dociska, ale jest wszystko na swoim miejscu, a drzwi nie mogę nawet ręcznie docisnąć, żeby były jak fabryka nakazała. Górna połowa jest ok, dopiero na wysokości koła odstają! Myślę, że mechanik jak oglądał powinien zauważyć, jakby podłużnica była skrzywiona! Może powiecie mi jakie są tego objawy, na pewno podwójne ślady na śniegu i będzie znosiło samochód? Nie wiem, czy się pchać i to naprawiać, czy sprzedać i poszukać coś w lepszym stanie??
Opublikowano

Masz jakieś fotki jak to wygląda? Łatwiej byłoby coś powiedzieć... co do koła jeśli jest cofnięte to wymiana wachacza + nowe tuleje powinny pomóc oczywiście o ile belka jest nieruszona.

Co do odstawania to może nie drzwi odstają tylko samo nadkole jest wpuszczone, w znaczeniu że głębiej niż być powinno. Skoro mówisz, że szpachla na nadkolu jest to może ktoś to zrobił na odpier*** nawet nie wyciągając nadkola. Pokaż jak to wygląda

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Chciałeś restaurować auto które ewidentnie kupiłeś powypadkowe i sklejone oby jeździło?

Musisz sam sprawdzić jak wyglądają podłużnicę ale nie od zewnątrz patrząc się na auto bo tak nic nie zdziałasz.

Nie stuka ci zawieszenie? Daj do obadania to auto jakiemuś kumatemu mechanikowi czy z tego auta coś będzie bo wygląda na to, że albo połowa wahaczy do wymiany, albo całe auto jest wypaczone i krzywe. Tylko takie rzeczy widać gołym okiem przy kupnie :duh:

Opublikowano
No własnie..swoją drogą kupując samochód nie zauważyłeś jak to wygląda? Chyba że kupileś go za grosze i podjąłeś ryzyko że coś tam może być nie tak...jesli wywaliłeś kupe kasy za auto które miałeś przed oczami to sam jesteś sobie winny...i zgadzam się z przedmówcą, jesli chcesz coś odrestaurować to wybacz ale już ze szpachlą to zalatuje fuszerką

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Kupiłem go za niewielkie pieniądze z myślą, że do poprawy jest tylko zderzak. Planowałem wyciąć i wspawać reperaturkę nową, obmalować i po kłopocie.

W zawieszeniu nic nie puka i nie stuka. Patrząc na koła przy oglądaniu nie zwróciłem na to uwagi! Różnica jest 2 cm, a to znikome, ale jak tak teraz patrze to faktycznie widać różnicę.

Jutro zrobię zdjęcia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.