Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zmęczony po pracy wycofywałem będąc tyłem tuż przy betonowym filarze i stało się nieszczęście (zdjęcie), zielona linia to miejsce wgniecenia, czerwona to rejon gdzie jest ono wyczuwalne, wgniotło mi tylko w miejscu gdzie mam listwę, poszła część zaczepów ale większość jest, obtarcia są od betonowego filaru.

 

Moje pytanie brzmi, czy ktoś w Warszawie ma sprzęt żeby "wyciągnąć" blachę tak żeby nie było odprysków i żeby nie trzeba było lakierować, czy takie wgniecenie się do tego kwalifikuje, i czy tego typu obtarcia kwalifikują się pod lakierowanie czy wystarczy jakoś wypolerować i będzie ok? :? Ile to może kosztować?

 

wgniecenie.jpg

Opublikowano

Juz miałem nadzieje że da sie wypolerować bo to białe mi podczas deszczu kompletnie zniknęło, jak wytarłem ręcznikiem papierowy w garażu to też nie było śladu, ale jak wyschnęło to znowu się zrobiło białe w miejscu obtarcia.... wiesz może dlaczego tak się dzieje?

 

Mam jedno miejsce grubości małego palca gdzie jest lekkie wyżłobienie, jakby zdarła sie pierwsza półmilimetrowa warstwa lakieru, kolor pod spodem jest trochę jaśniejszy odcień czarnego.... tez tego za bardzo nie rozumiem, fajnie jakby ktoś mógł wyjaśnić o co chodzi:)

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.