Skocz do zawartości

BMW e61 525d automat- skrzynia szarpie na zimnym oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam.. sorki ze zakladam nowy temat ale nie znalazlem podobnego problemu na forum ( po godzinie szukania zrezygnowalem ) ..

a wiec do rzeczy : posiadam 525d e61 automat . 2004 rok , przebieg 223 000 km...

- pierwszy problem to ze skrzynia szarpie przy zmiany biegow, sczegolnie z 2 na 3 .. .jak jest zimny olej , auto postoi dzien to jest poprostu masakra ,jak zmienia bieg to czuc jak by ktos ci TIRem w dupe wjechal . .wymienilem olej , filtr z miska .... .i nic , a nawet jeszcze gozej :( ... jak autem pojezdze troche i sie zagrzeje to jest lepiej, a nawet duzo lepiej , biegi wchodza prawie ze plynnie... ...

- drugi problem to tak jakby sprzeglo ciagnelo , ale tylko przez jakies 2 sekundy ... i to zadko sie zdaza ale sie zdaza......

- pytanie co to moze oznaczac ? koniec skrzyni :) ?

- czy wystarczy zrobic reset sterownika albo cos w tym rodzaju .....

- bede wdzieczny za pomoc i podpowiedzi.....

- jak co to kabel i INPE mam .....

do serwisu raczej nie pojade bo tu w niemczech kasuja ze masakra :nienie: .. a bylem u 2 mechanikow to mnie wyslali do serisu BMW .. :mad2:

pozdro

 

 

viewtopic.php?f=73&t=117891

Edytowane przez slawekBMW5
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wygląda na za małą ilość oleju w skrzyni lub uszkodzony konwerter.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

a wiec temat ogarniety. skrzynia chodzi jak nowa :). sama wymiana oleju i miski z filtrem nic nie pomogla . po paru dniach okazalo sie ze olej wyciekal przez tuleje i znowu szarpalo. :mad2: . przy wymianie tulejki okazalo sie ze guma laczaca skrzynie z walem jest wyrobiona i ma luzy :duh: :cry2: ... po wymianie tych rzeczy problem znikl... :cool2: skrzynia pracuje rowno i nie szarpie..

koszty tu w niemczech :

- olej skrzyni 5l - 100 euro

- filtr,miska - 180 eu

- tulejka - 12eu

- lacznik gumowy skrzyni biegow i tylnego walu 105 euro

- robocizna 180 euro ( 2 dni )

takze 580 euro i skrzynia chodzi jak lala. czy to duzo ? nie wiem .. wazne ze pomoglo.... :cool2:

jak problem ktos ma ze skrzynia to nalezy wymieniac te rzeczy napewno pomoze . pozdro

Opublikowano
takze 580 euro i skrzynia chodzi jak lala. czy to duzo ? nie wiem .. wazne ze pomoglo....

 

Według mnie to niedużo w porównaniu do tego, że taka przyjemność bez wymiany tulejki i łącznika gumowego w Polsce kosztuje ponad 2800 zł(mowa o serwisie bmw). Gdzie to wymieniałeś ?

http://i.imgur.com/1eobHTS.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Polsce kosztuje ponad 2800 zł(mowa o serwisie bmw). Gdzie to wymieniałeś ?

W nieautoryzowanym warsztacie taka usługa kosztuje 1400,00 zł

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
W nieautoryzowanym warsztacie taka usługa kosztuje 1400,00 zł

Zgadzam się z Tobą. Czasami w nieautoryzowanym warsztacie taka usługa będzie lepiej wykonana niż w serwisie.

http://i.imgur.com/1eobHTS.png
Opublikowano
w normalnym warsztacie .. troche mialem obawy czy mechanik da rade to zrobic.. ale wszystko ok... w serwisie to pewnie drugie tyle bym zostawil , albo by powiedzieli ze cza cala skrzynie wymienic bo sie nie oplaca naprawiac - tak faktycznie bylo u mojego kolegi z normalna skrzynia. naprawil w normalnym warsztacie za 450 euro . takze jak slysze serwis bmw to mowie nie!! :cool2: sa tansi mechanicy i duzo lepsi.... pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.