Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam wszystko seryjne, Bi-xenon z funkcją doświetlania zakrętów. Nie wiem, czy to od dziur czy też od kilku wyższych krawężników, ale od jakiegoś czasu mam problem z poziomowaniem.

Pierwsze, to lampy bardzo często są korygowane, przede wszystkim, jak stoję, bo np. przy powolnej jeździe w korku za kimś widać, że korekcji nie ma, jak stanę, sekunda i lampy zmieniają ustawienia góra, dół.

Przy ustawieniu świateł na auto, objawy są dużo bardziej widoczne, jak przy włączeniu świateł ręcznie. Przypominam, że tylko przy włączeniu na auto działa tryb doświetlania zakrętów. Czasami chodzi tylko lewa lampa, ale w 90% przypadków obie.

 

Czy to jest wina tych czujników położenia przy zawieszeniu, czy może jakiś inny sterownik? Bo tak dwa naraz by padły w tym samym czasie?

Czy tymczasowo, na te kilka dni, można coś wypiąć, żeby nie machały, jak głupie?

Opublikowano
U mnie pojawiło się to samo przy minusowej temperaturze (od czasu do czasu korygują w dół i w górę przez kilka sekund, głównie jak stoję). Kilka osób w ostatnich tygodniach opisywało taki sam problem. Wygląda na kolejną wadę fabryczną, która wychodzi przy niskich temperaturach.
Opublikowano
Dokładnie, tak jak wspomina kolega, fakt, zapomniałem o tym wspomnieć. Przy +5 i wyżej problemu nie ma, blisko 0 i przy minusowych jest. Na początku myślałem, że wilgoć w czujnikach... Autem pojadę gdzieś dalej, auto dobrze się rozgrzeje i problem znika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.