Skocz do zawartości

e91 335i na z4 coupe


Świstak1685049289

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem użytkownikiem e91 335i. Samochód podoba mi się i daje sporo frajdy z jazdy ale tak na prawdę nie potrzebuję jego gabarytów/bagażnika. Od jakiegoś czasu myślę o zamianie tego auta na coś bardziej bezkompromisowego. Bardzo podoba mi się z4 coupe/m i ciekaw jestem Waszych opinii na temat takiej zmiany. Samochód potrzebuję do jazdy na co dzień, po mieście - rocznie około 10 tyś km. Czego mogę się spodziewać w codziennym użytkowaniu coupe - jeśli się zdecyduję to chcę zatrzymać takie auto na długo. Dzięki za wszelkie opinie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam charakterystykę silnika35i (N54B30). Uważam, że to świetny motor bardzo elastyczny, mocny i do tego oszczędny. Jednak brakuje przy nim prawdziwie sportowych wrażeń. Ma opóźnioną wyraźnie reakcję na gaz, jest do tego taki ugrzeczniony. Wiem, że w dość łatwy sposób mógłbym znacząca podnieść osiągi swojego obecnego samochodu (nie za bardzo jednak lubię takie zabiegi) ale mi nie chodzi o bezwzględną prędkość/przyspieszenie a raczej o wrażenia i atmosferę panującą w samochodzie, szybką reakcję na gaz jakiej spodziewać się można po silniku wolnossącym, rosnącą moc wraz z obrotami, dźwięk, etc. Poza tym ważny jest dla mnie ponadczasowy wygląd auta (a za taki uważam z4 coupe). Nie przeszkadza mi jazda po mieście manualem - jestem bardziej skupiony na jeździe co mnie odpręża po pracy :lol: Stąd mój pomysł na z4 i pytanie czy da się wersją m jeździć na co dzień po mieście czy do takiego użytku nadaje się jedynie 3.0si?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat my tutaj, to biedne popularne "esaje" a nie emkowcy.. ale nie widzę powodu żeby się miało emką nie dać jeździć.. pewnie wymaga trochę więcej rozwagi, ale z racji posiadania LSD daje sporo więcej frajdy podczas jazdy w zimie..

Do tego charakterystyka silnika s54 jest dość wysokoobrotowa i w niskim i średnim zakresie obrotów nie jest wiele potężniejsza niż n52b30

musisz sobiew więc odpowiedzieć na pytanie czy dasz sobie radę z niskim kręceniem silnika :D

mi się wydawało że nie będę umiał jeździć w zakresie 2500-4500 obrotów ale jak sobie sunę wieczorkiem do domu np 50km podkrakowskimi drogami, pada śnieg lub deszcz, to kruzing na takich niskich obrotach jest całkiem przyjemny, a elastyczność więcej niż wystarczająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.