Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem użytkownikiem e91 335i. Samochód podoba mi się i daje sporo frajdy z jazdy ale tak na prawdę nie potrzebuję jego gabarytów/bagażnika. Od jakiegoś czasu myślę o zamianie tego auta na coś bardziej bezkompromisowego. Bardzo podoba mi się z4 coupe/m i ciekaw jestem Waszych opinii na temat takiej zmiany. Samochód potrzebuję do jazdy na co dzień, po mieście - rocznie około 10 tyś km. Czego mogę się spodziewać w codziennym użytkowaniu coupe - jeśli się zdecyduję to chcę zatrzymać takie auto na długo. Dzięki za wszelkie opinie.
Opublikowano

Jeśli znalazłbyś e86M w dobrym stanie, to chyba warto. Możesz poczytać sporo na z4-forum.com, to prawdziwa kopalnia informacji (jest dział m-specific).

 

Sporo cięższe E89 to idealne GT, ale raczej już nie bezkompromisowe auto na tor:

(oops!!! :duh: )
20141104_063438-1.jpg
Opublikowano
Też mi się wydaje że na tor to Z4M byłoby idealne, ale jak sam Świstak napisał będzie przemieszczał się głownie po mieście, więc skrzynia automatyczna tym bardziej DKG wygoda.
Opublikowano
Znam charakterystykę silnika35i (N54B30). Uważam, że to świetny motor bardzo elastyczny, mocny i do tego oszczędny. Jednak brakuje przy nim prawdziwie sportowych wrażeń. Ma opóźnioną wyraźnie reakcję na gaz, jest do tego taki ugrzeczniony. Wiem, że w dość łatwy sposób mógłbym znacząca podnieść osiągi swojego obecnego samochodu (nie za bardzo jednak lubię takie zabiegi) ale mi nie chodzi o bezwzględną prędkość/przyspieszenie a raczej o wrażenia i atmosferę panującą w samochodzie, szybką reakcję na gaz jakiej spodziewać się można po silniku wolnossącym, rosnącą moc wraz z obrotami, dźwięk, etc. Poza tym ważny jest dla mnie ponadczasowy wygląd auta (a za taki uważam z4 coupe). Nie przeszkadza mi jazda po mieście manualem - jestem bardziej skupiony na jeździe co mnie odpręża po pracy :lol: Stąd mój pomysł na z4 i pytanie czy da się wersją m jeździć na co dzień po mieście czy do takiego użytku nadaje się jedynie 3.0si?
Opublikowano

Akurat my tutaj, to biedne popularne "esaje" a nie emkowcy.. ale nie widzę powodu żeby się miało emką nie dać jeździć.. pewnie wymaga trochę więcej rozwagi, ale z racji posiadania LSD daje sporo więcej frajdy podczas jazdy w zimie..

Do tego charakterystyka silnika s54 jest dość wysokoobrotowa i w niskim i średnim zakresie obrotów nie jest wiele potężniejsza niż n52b30

musisz sobiew więc odpowiedzieć na pytanie czy dasz sobie radę z niskim kręceniem silnika :D

mi się wydawało że nie będę umiał jeździć w zakresie 2500-4500 obrotów ale jak sobie sunę wieczorkiem do domu np 50km podkrakowskimi drogami, pada śnieg lub deszcz, to kruzing na takich niskich obrotach jest całkiem przyjemny, a elastyczność więcej niż wystarczająca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.