Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent 318tds. Zaczęło się od problemów z odpalaniem na zimnym i na ciepłym(odpala za 3-4 razem). Pokazało błąd czujnika obrotów wału, ale nieaktywny. Aktywny jest podczas odpalania i wtedy nie zapala, jak jest nieaktywny, to pali ładnie. Podczas pracy nigdy błąd się nie zapalił. Wymieniłem go, styki wyczyściłem i nadal jest to samo(przez chwilę jakby było OK, bo palił ładnie przez 10 kolejnych uruchomień, a później wróciło), próbowałem zbliżyć czujnik do koła zamachowego, ale nic to nie dało. Obroty są wskazywane prawidłowo - na wolnych 820. Co może być jeszcze przyczyną?

Podczas kręcenia gdy błąd jest aktywny obrotomierz szaleje(wskazówką lata po całej skali bez ładnie).

Opublikowano
Przewód zasilający czujnik obrotów wału korbowego? Nie jest przetarty gdzieś?
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.