Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka...

Podczas zmieny klockow mialem problem z prawym przednim zaciskiem, mianowicie nie moglem go schować do konca, próbowałem na kilka razy...nacislem hamulec i nastepnie znow go wcikalem i nie dalo sie. Aby ratować sytuacje i zeby auto nie stalo lekko bylem zmuszony zeszlifowac klocki aby mi weszly w zacisk....

Do tego zauwazylem ze w lewym zacisku mam uwalony odpowietrznik....

 

Teraz pyt. Co w tych zaciskac sie sypnelo ze nie chce sie schowac, i jak wykrecic odpowietrznik aby nie sciagac zaciskow ?

Ewentualnie moze zakupic uzywane zaciski i zalozyc?-tylko od czago jeszcze podejda do 320d 136km ?

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano

kolego tłoczek do wymiany -poprostu skorodował

wymien także gumki zaciski

kupisz w zamienniku za ok 90pln

 

co do odpowietrznika to chyba bez demontażu zacisku i palnika nie da rady - pamietaj że przed podgrzaniem zacisku musisz wyjąc tłoczek i gumki z zacisku

 

moja rada wywalaj oba zaciski -czyszczenie, wykręcanie oraz wymiana płynu hamulcowego

Opublikowano

To moze zakupic gdzies za grosze zaciski i wymienic w nich tloczki i gumki na spokojnie i przelozyc na aucie...wtedy nie bede uziemiony... ?

 

Co do wymiany calego plynu bedzie trzeba odpowietrzyc wysprzeglik w skrzyni? Jest tam odpowietrznik, jak tak to plastikowy czy jakis inny bo pamietam kiedys w audi mialem plastikowy....

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.