Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z moim BMW E90 318i 2006 r. A mianowicie w czasie jazdy straciło moc przy dodaniu gazu zaczeło coś stukać , pozniej był problem coraz większy z odpalaniem aż teraz nie ma opcji by odpalić samochód. Po diagnozie stwierdzono ze problem z rozrządem okazało sie że przeskoczył lańcuch... i rozrząd się znacznie obrócił i teraz jest kwestia ustawienia rozrządu. Słyszałęm że w tych modelach właśnie byl błąd ze stony BMW i jest czy była prowadzona akcja serwisowa BMW... Chciałbym się coś więcej o tym dowiedzieć.Miał ktoś już do czynienia z podobnym problemem ?. Czy moze ktos cos wie na ten temat ?? Pozdrawiam!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz silnik, N46 ? Nie ma na to żadnej akcji. Masz pecha bo pewnie poleciał napinacz albo górny slisk. Ja miałem w poprzedniej e90 N46 150km zrobiłem nią 210 tysięcy i zero problemów z tym autem ...
Krzysztof
Opublikowano
tak N46... noo ja mam 95 000 km dopiero co zrobione. Niby w tych modelach byl taki problem... napinacz mam nowy trzeba bedzie zamontowac. Ale tez podbno ciezko rozrzad sie ustawia...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ten przebieg oryginalny ?? Problem to był w starszym silniku N42 który był montowany w e46. A kto ci powiedział ze jest problem z ustawieniem ? A wiesz dlaczego przeskoczyl ? Padł valvetronic, może tu jest problem ? W tych silnikach padały servomotory i czujniki walka mimosrodowego, dlatego BMW wycofało sie ze stosowania tego cudactwa, valvetronica.
Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.