Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam problem z ładowaniem(alternator nowy)na wolnych obrotach przy akumulatorze napięcie wynosi 13,4 zaś przy klemie pod maską 14,4przy tej grubszej(takie jak przy alternatorze),13,4 przy tej cieńszej.dodam że klema plusowa po kilku minutach się bardzo grzeję.Co to może być za przyczyna?
Opublikowano
Jeśli się coś grzeje to znaczy, że problem ze stykiem. Zdejmij klemę oczyść, posmaruj pastą stykową (dostępna w większości hurtowni elektrycznych) bądź wazeliną techniczną. Ew. poczekaj na więcej odpowiedzi
Opublikowano

witaj

 

napewno widziałeś mój temat: viewtopic.php?f=69&t=204664

 

Tak jak kolega napisał przeczyść solidnie klemy. I powiedz czy auto miało jakąś przygodę a konkretniej czy klema pirotechniczna jest wtystrzelona? U mnie przyczyną była klema po wystrzeleniu. Musiałem zdjąć ją z kabla przeczyścić bolec na końcu kabla i kleme w środku i nabić klemę na przewód ponownie i wszystko wróciło do normy.

Jeżeli dużo pracujesz przy komputerze to polecam -> http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_8831_666001.gif http://pl.20dollars2surf.com/?ref=666001 zarejestruj się i zarabiaj przy okazji ;)
Opublikowano

Od pół roku posiadam auto i żadnych przygód nie miało,w jaki sposób sprawdzić czy jest wystrzelona? Dziwi mnie to że na aku ma 13,4 a przy tej pod maską 14,4

,dziś zamierzam solidnie wyczyścić klemy i rozkręcić.wieczorem napisze czy jest jakiś efekt.

Opublikowano
Więc u mnie jest kabel odpięty od klemy i ma na końcu opornik wstawiony i owinięty izolacją, leży obok klemy. Słuchaj przeczyść dokładnie klemy i styki akumulatorowe, u mnie było tak , że na kablu dochodzącym do klemy było 14v a na klemie 1cm dalej przykładając miernik już 12.8v.. ale mówie u mnie wina klemy była , jutro mam probić zdjęcia i opisze co i jak.
Jeżeli dużo pracujesz przy komputerze to polecam -> http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_8831_666001.gif http://pl.20dollars2surf.com/?ref=666001 zarejestruj się i zarabiaj przy okazji ;)
Opublikowano
Problem rozwiązany,miałeś racje z tą klemą, po rozkręceniu i wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy czyli mam 14,35V.Też u mnie tak było że na dochodzącej było ponad 14 a centymetr dalej 13,4.Teraz mam pytanie czy przez to mógł mi się uszkodzić alternator,bo sprawdzałem tego starego u elektryka i dawał max 13,5 czy przez falujące obroty i ciągłe spadki napięcia spowodowane podgrzewaczem płynu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.