Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, ten temat był poruszany tutaj już wiele razy. Przejrzałam sobie posty, ale nadal nie daje mi to spokoju :mad2:

Mam e90 z 2006, (62 tys.). Rok temu miałam wymienioną pompę, bo siadła (co prawda na używaną, ale sprawdzony serwis i nie dają shitu). I teraz znowu jest to samo. Znowu buczy i ciężej chodzi kierownica, przy parkowaniu szczególnie. Czy to jest możliwe żeby tak szybko znowu padła pompa? Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale zauważyłam to po kilku minutach bawienia się na parkingu i początkowo myślałam, że to wina śniegu, że tak skrzypi. Dopiero później kierownica zaczęła ciężko chodzić.. A, no i dziś byłam w moim serwisie. Było mało płynu. Dolali, ale na razie zero rezultatu.. :(

Opublikowano

Skoro kupiłaś używaną to jest to loteria. Może jeździć bezproblemowo następne 200tys km albo 1 tys km. Może akurat trafiło Ci się tak, że zaraz padnie?

 

Nie wiem ile kosztuje nowa ale używana regenerowana jest tylko jedna na allegro za 800zł. Więc kolejny Twój zakup to znowu loteria: albo kupisz i pojeździsz albo kupisz i wymienisz trzeci raz. Dowiedz się może ile kosztuje regeneracja Twojej.

Gdzieś czytałem, że było coś z wężami do tej pompy w Twoim modelu i była na to akcja serwisowa - może to jest przyczyną psucia się pompy?

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VF71&mospid=49346&btnr=32_1284&hg=32&fg=15

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.