Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Miałem niedawno kolizję, w której ucierpiała m.in. jedna z lamp. Zaczepy rzeźbiarze mi dorobili, ale pozostał problem porysowanego klosza. Nowy oryginał jest absurdalnie drogi, dlatego zainteresowałem się używką. U siebie mam fabryczny ksenon i tutaj jest pytanie: czy klosz od zwykłej lampy będzie pasował do mojej ksenonowej?

 

Czytałem też, że niektórzy polerują swoje klosze i że działa to całkiem nieźle. Obawiam się, że rysa po wypadku jest zbyt głęboka, żeby ją spolerować, ale gdybym kupił używany klosz może warto by było wtedy wypolerować oba, żeby do siebie pasowały? Jak wygląda kwestia czyszczenia szybki od środka? Podobno łatwo porysować. Proszę o jakąś pomoc w tej sprawie.

Opublikowano
kup używany klosz i go wypoleruj ,ja tak zrobiłem w swoich lampach ,efekt jest taki że ma banana na ustach,koszt polerki 50 zł,koszt nowego klosza 300zł
Opublikowano

Ok. A jak jest z czyszczeniem od wewnątrz?

 

Co do samej polerki stwierdziłem, że kupię sobie coś takiego:

 

http://allegro.pl/polerka-katowa-samochodowa-einhell-bavaria-gratis-i2849104770.html

 

Ale przy okazji wpadłem przypadkiem na taką pastę:

 

http://allegro.pl/reflektory-beda-jak-nowe-pasta-polerska-polerka-i2838670633.html

 

Ludzie kupują na potęgę, ale czy to jest dobre?

Opublikowano
klosz do przedlifta to jakieś 120zł. Do ksenona taki sam jak do zwykłej lampy. Ja też polerowałem natomiast nie na długo to pomogło i kupiłem nowe i jest super.
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.