Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)

 

Mam mały problem z moim 318ci n42 2.0 143km z przebiegiem 80tys mil. Auto po odpaleniu chodzi normalnie, jednak po kilku minutach jak zaczyna sie rozgrzewać dymi na biało do momentu całkowitego rozgrzania (jakies 6-10min) wiem że może to być spowodowane wilgocią w układzie wydechowym, ale nie wydaje mi sie że aż tyle wody może sie tam zbierać. Płynu jak narazie mi nie ubywa chociaż bierze olej jakieś 150-250 ml na 300mil z małymi śladami mazi (masła) na bagnecie i tylko na bagnecie (płyn czysty), ponadto chodzi troche mułowato do 2500 obrotów a wyżej jakby dostawał dodatkowej mocy. dodam jeszcze że obroty na biegu jałowym to około 700 (chyba troche za mało).

 

w przyszłym tyg przymierzam sie do wymiany filtra i oleju na Motul 5w30 oraz przy okazjii chciałym zmienić odme(separator oleju z gumowymi przewodami)

 

moje pytanie to czy można jeździć z takimi objawami? oraz czy napewno jest to odma? czy może coś innego.

 

Prosze o pomoc tych którzy mieli coś podobnego oraz o wyrozumiałość (to mój pierwszy wpis)

 

Dzięki Marcin

Opublikowano

Dzieki maciej e46 za odpowiedz poczytam jeszcze troche. W czwartek jade zmieniać olej i separator. dam znać jak poszło i może jakieś fotki zrobie :idea: mam nadzieje że to tylko odma.

 

POZDRAWIAM...

Opublikowano

Witam ponownie

 

Dzisiaj rano odpalając auto pojawił sie dziwny dzwięk klekotania w silniku dochodzacy jakby spod pokrywy zaworów ( zimny i ciepły). nie wiem czy to napiczacz czy to tylko przez ten nieszczęsny olej lub odme.

 

orientuje sie może ktoś jakie elementy powinno sie wymienić przy łańcuchu? chodzi mi o uszczelki itp

 

Jeżeli w czwartek po wymianie separatora i oleju (wraz z płukaniem silnika) nic sie nie zmieni wezme sie chyba za to,

Zobacze jeszcze co powie mój mechanik :roll:

Opublikowano

witam

 

jestem właśnie po wymianie oleju i separatora, auto chodzi całkiem inaczej (cicho i równo) :D no i juz tak nie kopci

niestety nie zrobiłem żadnych fotek bo mi tel padł :duh: cały separator i 2 z 3 węży były zapchane "masłem"

 

pozostała jeszcze kwestia obrotów na jałowym biegu (ciągle około 700) no i wzmożone kontrolowanie oleju przez pare dni

 

Może komus to pomoże jeżeli ma podobne objawy jak ja

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.