Skocz do zawartości

semperfidelis251

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:e36 318is coupe, e46 318ci coupe m43tu, e46 318ci cabrio n42b20 a jest e64 645ci cabrio

Osiągnięcia semperfidelis251

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi, zdemontowałem wczoraj cały przedni panel (ten z radiem) i osłony drążka skrzyni biegów. przyłożyłem gniazdo cup holdera od środka i jakoś nie wydaje mi żeby pasował, poprostu nie ma jak go tam wcisnąć. więc albo znajde jakąś konsole z gniazdem (niedrogo) albo poprostu sobie daruje. chciałem go zamontować ponieważ duzo podróżuje i wydaje mi sie praktyczny...
  2. Witam wszystkich i pozdrawiam :D Pytanie mam czy ktos z was rozbierał juz konsole środkową, tą z podłokietnikami???????? Mam zamiar kupić "cup holder" do mojego auta tylko nie wiem czy dało by rade go zamontować czy jest potrzebny inny "tunel" wygląda to tak http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EK72&mospid=47769&btnr=51_6866&hg=51&fg=35 nie wiem tylko gdzie są jakieś mocowania czy śruby żeby to zdjąć, znalazłem tylko dwie w tylnim schowku i jedną koło drążka zmiany biegów jednak po odkręceniu nie szło tego nawet ruszyć.... będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
  3. a u mnie nie ma :cry: próbowałem zaprogramować w NCS Expert ale nie dałem rady
  4. Ja miałem problem bo był konflikt pomiędzy interfejsem smartlink i orginalnym TV (mruganie obrazu i tylko szum) trzeba było zapętlić ten drugi tzn połączyć światłowody wchodzące i wychodzące z orginalnego interfejsu TV Ogólnie sprawa jest prosta - kupujemy interfejs z kablami (ja musiałem dodac przejsciowkę do galaxy s4 i "enabler" do odblokowania tv w ruchu) -podłączamy wszystko zgodnie z instrukcją (interfejs wchodzi zamiast zmieniarki CD chociaz nie koniecznie jest ona potrzebna) -wpinamy kabel w tel i wszystko śmiga :) fajne jest to że praktycznie cały tel w aucie sterowany jest przez idrive
  5. właśnie nie, łatwiej zamontować jeśli autko jest bez orginalnego tunera TV
  6. Miałeś już wejście AUX czy sam je instalowałeś z programowaniem auta? podłączyłem wszystko na krótko (dla sprawdzenia) i wygląda to mniej więcej tak: dodam że były problemy z orginalnym interfejsem TV
  7. Witam i pozdrawiam wszystkich :D nie znalazłem nic w tym temacie na forum wiec zakładam nowy temat, co myślicie o interfejsie który umożliwia podłączenie telefonu z androidem do systemu ccc??? kupiłem cos w tym rodzaju i zabieram się za montaż. ktoś robił juz coś podobnego???
  8. witam jestem właśnie po wymianie oleju i separatora, auto chodzi całkiem inaczej (cicho i równo) :D no i juz tak nie kopci niestety nie zrobiłem żadnych fotek bo mi tel padł :duh: cały separator i 2 z 3 węży były zapchane "masłem" pozostała jeszcze kwestia obrotów na jałowym biegu (ciągle około 700) no i wzmożone kontrolowanie oleju przez pare dni Może komus to pomoże jeżeli ma podobne objawy jak ja Pozdrawiam
  9. Witam ponownie Dzisiaj rano odpalając auto pojawił sie dziwny dzwięk klekotania w silniku dochodzacy jakby spod pokrywy zaworów ( zimny i ciepły). nie wiem czy to napiczacz czy to tylko przez ten nieszczęsny olej lub odme. orientuje sie może ktoś jakie elementy powinno sie wymienić przy łańcuchu? chodzi mi o uszczelki itp Jeżeli w czwartek po wymianie separatora i oleju (wraz z płukaniem silnika) nic sie nie zmieni wezme sie chyba za to, Zobacze jeszcze co powie mój mechanik :roll:
  10. Dzieki maciej e46 za odpowiedz poczytam jeszcze troche. W czwartek jade zmieniać olej i separator. dam znać jak poszło i może jakieś fotki zrobie :idea: mam nadzieje że to tylko odma. POZDRAWIAM...
  11. Witam wszystkich :) Mam mały problem z moim 318ci n42 2.0 143km z przebiegiem 80tys mil. Auto po odpaleniu chodzi normalnie, jednak po kilku minutach jak zaczyna sie rozgrzewać dymi na biało do momentu całkowitego rozgrzania (jakies 6-10min) wiem że może to być spowodowane wilgocią w układzie wydechowym, ale nie wydaje mi sie że aż tyle wody może sie tam zbierać. Płynu jak narazie mi nie ubywa chociaż bierze olej jakieś 150-250 ml na 300mil z małymi śladami mazi (masła) na bagnecie i tylko na bagnecie (płyn czysty), ponadto chodzi troche mułowato do 2500 obrotów a wyżej jakby dostawał dodatkowej mocy. dodam jeszcze że obroty na biegu jałowym to około 700 (chyba troche za mało). w przyszłym tyg przymierzam sie do wymiany filtra i oleju na Motul 5w30 oraz przy okazjii chciałym zmienić odme(separator oleju z gumowymi przewodami) moje pytanie to czy można jeździć z takimi objawami? oraz czy napewno jest to odma? czy może coś innego. Prosze o pomoc tych którzy mieli coś podobnego oraz o wyrozumiałość (to mój pierwszy wpis) Dzięki Marcin
  12. miałem ten sam problem, spróbowałem twojego sposobu patrycjusz555, tego "nielegalnego" i musze ci powiedzieć że zaoszczędziłem 200f. dzieki wielkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.