Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdeczniem,

 

Wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje :D ) uzytkownikiem pieknej i wymarzonej X3 2,0d 177km automat z 2007 roku i z przebiegiem 105tys.(Uprzedzajac pytania to auto krajowe nie od jakiegos magica :) - przebieg sprawdzony)

Jako, ze jest to moje pierwsze BMW (wczesniej tylko VW) w w szczegolnosci pierwsze tego typu 4X4 i pierwszy automat.

- Chcialbym Was prosic o opinie i wskazowki na temat tego konkretnego modelu.

Na co w szczegolnosci powinienem zwrocic uwage? Co jest super a co do du.y?

Zwyczajnie chcialbym unikjnac niespodzianek wiec wole zadbac jak to tylko mozliwe o pewne sprawy odpowiednio wczesniej :)

 

Wiem ze klopotliwy jest filtr czasteczek stalych.. :? Wyczytalem tez cos o skrzynkach i przepustnicach.

Zaskoczyl mnie brak koniecznosci zmiany oleju w skrzyni ?! Czy to prawda? Jak dlugo wytrzymuje taka skrzynia bez ingerecji?

Co z wyjatkiem oleju i filtrow powinno sie wymieniac w takim samochodzie. Domyslam sie ze max to co 15tys?

Co sadzicie o oponach calorocznych do tego modelu?

 

Bede bardzo wdzieczny za wszystkie Wasze wskazowki i uwagi.

Opublikowano

1.Z filtrem nie ma problemu jak dbasz o auto :cool2: a wywalić zawsze zdążysz :D

2.Rozdzielacz napędu -zdarza się .Tutaj masz temat

 

viewtopic.php?f=86&t=202016

 

3.Olej w skrzyni mozesz wymienić bez problemu.To BMW tylko zaleca nie wymieniać ale i tak się to robi.Co do automatów w x3 to nie wypowiadam się bo nie mam :mrgreen:

 

4.Olej i filtry jak najbardziej co 15 tys. + co druga wymiana kompletna odma

 

5.Całoroczne opony do X3 ?? NIGDY !!!!!

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Witam serdeczniem,

 

Wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje :D ) uzytkownikiem pieknej i wymarzonej X3 2,0d 177km automat z 2007 roku i z przebiegiem 105tys.(Uprzedzajac pytania to auto krajowe nie od jakiegos magica :) - przebieg sprawdzony)

.

 

Moim zdaniem najlepsza BMW z serii X ogólnie.

A co do przebiegu auta -szczególnie pochodzenia krajowego ,ja -ani nie radze nikomu innemu zakladać sie o autentycznośc bo w Polsce wszystko jest mozliwe (dostep do bazy danych).

Opublikowano

Jak sie objawia awaria takiego rozdzielacza - komputer podpowie czy tez sam bede to mogl zauwazyc?

 

Moim zdaniem najlepsza BMW z serii X ogólnie.

A co do przebiegu auta -szczególnie pochodzenia krajowego ,ja -ani nie radze nikomu innemu zakladać sie o autentycznośc bo w Polsce wszystko jest mozliwe (dostep do bazy danych).

 

Piszesz ogolnie o modelu czy konkretnie o tym silniku?

Co do przebiegu to nigdy nie ma 100% pewnosci, jednak gosc byl 1ym wlascicielem i ostatni serwis w ASO byl miesiac temu wiec mysle ze jest ok.

 

Tak apropo ile kosztuje taki serwis w ASO? Zastanawiam sie czy robic to samemu czy lepiej ASO - wtedy zawsze w przypadku powaznej usterki moge (przynajmniej jest takie prawdopodobienstwo) liczyc na jakies wsparcie :)

 

Czy na dojazdowce mozna smialo jechac?

W instrukcji jest napisane ze na tryb N mozna przelaczyc np. w myjni :) nie bardzo kumam. W zasadzie po co jest to N ktorego wlaczenie malo kiedy jest zalecane?

 

Sorry, zdaje sobie sprawe, ze dla wielu niektore pytania maga wydac sie smieszne :oops:

 

Bardzo prosze o dalsze uwagi i wskazowki.

Opublikowano

Awarię zauważysz raczej napewno :cool2: Zrobi się choinka na desce i tyle :mrgreen:

 

Serwis jest dość prosty jeśli chodzi o wymianę filtrów czy też oleju itp.ASO oczywiście zrobi ale koszt niewspółmierny do normalnego zakładu.Rożnica tylko taka iż wpis w historię auta dostaniesz.Nie masz co zakładać iz zaraz się coś popsuje.Nie dajmy się zwariować :duh: Przebieg masz mały wiec nie ma się co martwić

 

Na dojazdówce pewnie ze pojedziesz ale raczej nie za szybko.Tyle o ile do najbliższego zakładu

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
1.Z filtrem nie ma problemu jak dbasz o auto :cool2: a wywalić zawsze zdążysz :D

2.Rozdzielacz napędu -zdarza się .Tutaj masz temat

 

viewtopic.php?f=86&t=202016

 

3.Olej w skrzyni mozesz wymienić bez problemu.To BMW tylko zaleca nie wymieniać ale i tak się to robi.Co do automatów w x3 to nie wypowiadam się bo nie mam :mrgreen:

 

4.Olej i filtry jak najbardziej co 15 tys. + co druga wymiana kompletna odma

 

5.Całoroczne opony do X3 ?? NIGDY !!!!!

 

Co do opon to ja jeżdżę na calorocznych i nie ma problemu pod warunkiem ze sa z gornej polki, no chyba ze chcesz jeździć w głębokim śniegu.

Pozdrawiam
Opublikowano
1.quote]

 

Co do opon to ja jeżdżę na calorocznych i nie ma problemu pod warunkiem ze sa z gornej polki, no chyba ze chcesz jeździć w głębokim śniegu.

 

Mam dokladnie takie same zdanie.

A w głebokim sniegu to czy zimowa czy całoroczna to jeden diabeł.Na takie warunki to albo typowo terenowa albo tzw.sniezno-błotna daje radę.

W BMW na pierwszy montaz ida wlasnie całoroczne, przeważnie wysokiej klasy Pirelli Scorpion ,która nowa kosztuje prawie 1tys.zl/sztuka.

Praktycznie poza Europą nikt sobie d..y nie zawraca czy ma opony zimowe,letnie czy inne..

Opublikowano

Ja mam letnie Pirelli Scorpion i zimowe Nokiany :D

 

Zdania na temat całorocznych są podzielone wiec każdy musi sam decydować co jest dla niego najlepsze :cool2:

 

 

ps. czekam własnie za odbiorem F25 i mam na niej zimowe ( letnie w gratisie ) a całorocznych mi nie proponowane wiec nie wiem skad takie info iż w X3 są w pierwszym montażu całoroczne

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Część opon terenowych (np. Wrangler) ma znacznik M+S dopuszczający np. w Alpach do jazdy przy obowiązku jazdy na zimwkach. Stąd mit o ich całoroczności.
Opublikowano

Ja jak mam auto o masie X3 to nie mam przekonania do całorocznych tym bardziej iż sporo jeżdzę.

 

Tak jak pisałem każdy ma wolny wybór :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Jeśli ktoś dużo jeździ zwłaszcza w długie trasy , to rozsądnie będzie wybrać zimówki ,natomiast po mieście na głównych drogach , na krótkich trasach po drogach głównych wystarczająca będzie dobra opona całoroczna.
Pozdrawiam
Opublikowano

Odezwj się do mnie na PW to załatwię ci w dobrej hurtowej cenie jakby co :cool2:

 

ps.uprzedzam iż nie handluje oponami.Mam tylko do nich dojscie :D

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Dzieki! Napewno sobie przypomne o Tobie jak bede kupowal.

Tak apropo jakie cisnienie dajecie do standardowych 17ek. Gosc mi nabil 2,4 wydaje mi sie ze troche przesadzil?

pozdr

Opublikowano
To zależy jak obciążony jeździsz , proponuje ściągnąć sobie instrukcje ,tam masz odpowiedzi na wiele pytań :)
Pozdrawiam
Opublikowano
Możesz spróbować dac wiecej i zobaczysz jak sie auto zachowuje.Ja latem mam raczej tak jak zaleca producent czyli max. z obciązeniem ale często jeżdzę sam i auto prowadzi sie ok.Opony tez sie nie niszczą :D A zima to juz inna bajka.Ja mam standard bez obciażenia bo jak dam wiecej to szczególnie teraz na śniegu auto prowadzi sie niestabilnie.Często też jeżdzę w górskich terenach i tam mozna bardzo odczuć zmiany ciśnienia w oponach :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.