Skocz do zawartości

zintegrowany moduł zasilania e60 545i


wisnia545

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

koledzy czy ktos wie za co odpowiada zintegrowany moduł zasilania

 

oto link

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NB31&mospid=47756&btnr=12_1162&hg=12&fg=35

_________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
IVM odpowiedzialny jest między innymi za rozruch auta. Jeśli po przekręceniu kluczyka (starsze auta) lub naciśnięciu przycisku start (nowsze auta) rozpoczyna się procedura rozruchu a mimo to rozrusznik nie kręci to warto przyjrzeć się temu modułowi. Samoczynne, nagłe wyłączenie silnika także może wskazywać na problem z tym modułem…
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie wymieniłem moduł zasilania,ale problem znikł tylko czesciowo ;to znaczy

auto pali ,ale kluczyk musze trzymac żeby auto zapaliło a wczesniej było tak ze przekreciłem kluczyk do poz 2 i puściłem auto odpałało ,a teraz musze trzymac.

Dodam ze moduł był nowy z serwisu

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to każdy moduł w bmw e60 musi być zakodowany.

a później dopiero można włączać dodatkowe funkcje np. odpalanie int.

Jeżeli w serwisie nic nie wspomniałeś aby Ci to odblokowali to na pewno tego nie zrobili.(bo samochód odpalał wiec się nie zagłębiali)

 

 

POZDRAWIAM ROMAN z WAŁBRZYCHA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam.

Podepne sie pod temat. Mam podobne objawy. Zaczelo sie od zalanych modulow PDC i MPM w misce kola zapasowego (prawie 3 litry wody). Zanim znalazlem problem, zdazylo mi calkowicie rozladowac aku (prawie do zera-napiecie na aku ok 35mV).

Po wymianie akumulatora na nowy (95Ah AGM). Nie kreci rozrusznik. reakcja na kluczyk jest taka, ze slychac przelaczanie przekaznika, lekkie "buczenie", ale rozrusznik nie chce zakrecic. Nowy aku jest dodany. Co mnie zastanawia to, ze nie ma napiecia na zaciskach do ladowania aku pod maska. Bateria pokazuje normalnie -12 V, a na zaciskach z przodu jest ok 35mV. Po odpieciu IBS- bez zmian. Bezpieczniki ok. Oczywiscie zalane moduly sa poodpinane, ale bez nich raczej samochod powinien odpalic. Problem polega na tym, ze mieszkam na WIOSCE w Norwegii i nie mam mozliwosci skorzystania z serwisu, albo normalnego warsztatu, wiec musze poradzic sobie sam...(tzn. nie sam, bo z Wasza pomoca, ale wlasnymi rekoma). Dlatego PILNIE prosze o pomoc od Naszej wysmienitej spolecznosci:) Tak na powaznie to jakby ktos bylby w stanie pomoc, bedzie mial moja "dozywotnia wdziecznosc" oraz oczywiscie jestem w stanie odwdzieczyc sie w odpowiedni (zgodny z panujacymi obyczajami) sposob :)

 

...o ile dobrze pamietam ale pewnosci nie mam, bo nigdy nie zwrocilem na to w 100% uwagi- czy na zaciskach do ladownia pod maska powinno byc napiecie gdy samochod jest w stanie uspienia/zamkniety. Jezeli tak, to jak jest poprowadzony ten przewod i gdzie po drodze moge spodziewac sie przerwy (jakis schemat mile widziany). Ktory bezpiecznik/przekaznik odpowiedzialny jest za rozruch i gdzie sie znajduje/

Z gory dzieki za odpowiedz i PROSZE o szybka odpowiedz poniewaz 14 lipca chcialem wybrac sie do Polski tym autem i pewnie musze jeszcze miec tydzien za zamowienie jakichs czesci....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.