Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
IVM odpowiedzialny jest między innymi za rozruch auta. Jeśli po przekręceniu kluczyka (starsze auta) lub naciśnięciu przycisku start (nowsze auta) rozpoczyna się procedura rozruchu a mimo to rozrusznik nie kręci to warto przyjrzeć się temu modułowi. Samoczynne, nagłe wyłączenie silnika także może wskazywać na problem z tym modułem…
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie wymieniłem moduł zasilania,ale problem znikł tylko czesciowo ;to znaczy

auto pali ,ale kluczyk musze trzymac żeby auto zapaliło a wczesniej było tak ze przekreciłem kluczyk do poz 2 i puściłem auto odpałało ,a teraz musze trzymac.

Dodam ze moduł był nowy z serwisu

prosze o pomoc

Opublikowano

A nie trzeba przypadkiem w nowym module zakodować "łatwego odpalania"?

Domyślnie jest, ale z tego co wiem, to da się wyłączyć...

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to każdy moduł w bmw e60 musi być zakodowany.

a później dopiero można włączać dodatkowe funkcje np. odpalanie int.

Jeżeli w serwisie nic nie wspomniałeś aby Ci to odblokowali to na pewno tego nie zrobili.(bo samochód odpalał wiec się nie zagłębiali)

 

 

POZDRAWIAM ROMAN z WAŁBRZYCHA :D

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam.

Podepne sie pod temat. Mam podobne objawy. Zaczelo sie od zalanych modulow PDC i MPM w misce kola zapasowego (prawie 3 litry wody). Zanim znalazlem problem, zdazylo mi calkowicie rozladowac aku (prawie do zera-napiecie na aku ok 35mV).

Po wymianie akumulatora na nowy (95Ah AGM). Nie kreci rozrusznik. reakcja na kluczyk jest taka, ze slychac przelaczanie przekaznika, lekkie "buczenie", ale rozrusznik nie chce zakrecic. Nowy aku jest dodany. Co mnie zastanawia to, ze nie ma napiecia na zaciskach do ladowania aku pod maska. Bateria pokazuje normalnie -12 V, a na zaciskach z przodu jest ok 35mV. Po odpieciu IBS- bez zmian. Bezpieczniki ok. Oczywiscie zalane moduly sa poodpinane, ale bez nich raczej samochod powinien odpalic. Problem polega na tym, ze mieszkam na WIOSCE w Norwegii i nie mam mozliwosci skorzystania z serwisu, albo normalnego warsztatu, wiec musze poradzic sobie sam...(tzn. nie sam, bo z Wasza pomoca, ale wlasnymi rekoma). Dlatego PILNIE prosze o pomoc od Naszej wysmienitej spolecznosci:) Tak na powaznie to jakby ktos bylby w stanie pomoc, bedzie mial moja "dozywotnia wdziecznosc" oraz oczywiscie jestem w stanie odwdzieczyc sie w odpowiedni (zgodny z panujacymi obyczajami) sposob :)

 

...o ile dobrze pamietam ale pewnosci nie mam, bo nigdy nie zwrocilem na to w 100% uwagi- czy na zaciskach do ladownia pod maska powinno byc napiecie gdy samochod jest w stanie uspienia/zamkniety. Jezeli tak, to jak jest poprowadzony ten przewod i gdzie po drodze moge spodziewac sie przerwy (jakis schemat mile widziany). Ktory bezpiecznik/przekaznik odpowiedzialny jest za rozruch i gdzie sie znajduje/

Z gory dzieki za odpowiedz i PROSZE o szybka odpowiedz poniewaz 14 lipca chcialem wybrac sie do Polski tym autem i pewnie musze jeszcze miec tydzien za zamowienie jakichs czesci....

Opublikowano
...posiadam kabel, inpe, wiec jakby ktos bylby w stanie zerknac zdalnie na problem i znalezc rozwiazanie to podaje numer: +4799879414 :) czynne 24/7...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.