Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem otoz mam wszystko dobrze podlaczone obie diody sa na on battery i ignition ale gdy chce zaczac robic test to wywala mi blad EWS NGRN_LESEN ... i cos tam jeszcze dalej ... o co chodzi ? po necie szukam i znalesc nie moge ... czy moze to byc wina tego iz sie wpialem w kabel 7 pinu (czyli ews pod obc18 ? funkcja code... )
Opublikowano

z ads rs232 ... zaraz pokaze link allegro

 

http://allegro.pl/ads-inpa-dis-bmw-e36-e30-e46-e39-e34-e38-e32-itp-i2779223651.html

 

carsoft 9.0.7 jak cos uzywam ..

 

dodam jeszcze ze nie posiadam ewsa kabelek od kompa obc18 poprowadzilem pod pin 7 wtyczki x20 ...

 

aut 92r maj wiec silnik m40 ..

 

wersja byla najbardziej uboga dodalem elektryczne szyby, klimatyzacje dwustrefowa climatronik oraz pelne obc 18 ... jezeli by to mialo w czyms pomoc ... a i jeszcze fotochroma ..

Opublikowano

jak sie podlacze pod auto mam z ads na rs232 to kontrolka batery sie zaswieca jak rpzekrece kluczyk na 2 pozycje 2 kontrolka sie zaswieca wchodze w shift + f5 w e36 engine (mam m40) wiec 1.7 DME M42/M43 troche pomysli i wywala takie cos ...

IFH-0010:DATATRANSMISSION TO CONTROLUNIT DISTURBED
dodam ze identycznie mam jak kabel nie ejst podlaczony i w to wbijam ... z roznica taka ze przy podlaczonym wywala jeszcze takie cos
EDIABAS error: Error (95) SYS-0005: OBJECT FILE NOT FOUND
(wtedy kontrolki sie nie swieca to tylko mi dziala tak naprawde) robilem wszystko wedlug instrukcji zmienilem we wlasniwosciach te srodowiskowe podmienilem plik ediabas.ini oraz nacislem w ads adssetup.exe ... system jaki posiadam to windows xp .. kabel zakupilem taki :
http://allegro.pl/ads-inpa-dis-bmw-e36-e30-e46-e39-e34-e38-e32-itp-i2779223651.html

sprzedawca zarzeka sie ze dziala iz sprawdzal w swoim e39 ..zreszta kontolki reaguja wiec ... prosze o pomoc opisalem swoj problem jak najlepiej potrafilem siedze od 3 dni na necie i tylko szukam rozwiazania ; / moj laptop to compaq evo n610c .. nie mam juz ogolnie do tego sil prosze o odpowiedz

 

pozdrawaim

 

ps.. inpa to 9.0.7 ..

Opublikowano
Z autami z przed 95r to zawsze jest loteria z tym połączeniem, a INPą chyba nigdy nie udało mi się połączyć z autem z przed 95r. Zostaje tylko DIS lub Carsoft 6.5.
BMW forever!!!
Opublikowano

Dołączam się do tematu. Podobne efekty połączenia z INPą dla silnika M40b16. Interfejs RS232-ADS Viaken kkl line. Czy przypadkiem dla starszych samochodów nie należałoby pogrzebac w ustawieniach portu komunikacji (bautrate 4800 lub mniej)?

Czym różni sie plik oryginalny ediabas.ini od tego podmienionego ? Czy ten plik jest dla każdej wersji INPY taki sam?

Opublikowano
Z autami z przed 95r to zawsze jest loteria z tym połączeniem, a INPą chyba nigdy nie udało mi się połączyć z autem z przed 95r. Zostaje tylko DIS lub Carsoft 6.5.

 

wyprobojemy a jak to nic nie da jak wepnie sie kompa za akumulatorem w inne auto to tak tez usune bledy ? dodam ze moj znajomy ma z 92 i bez problemu sie laczy to samo u kolegii z 96 bodajze dieslu ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.