Skocz do zawartości

BMW E34 1989r 2.0 B + G - nagle przestał odpalać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów i koleżanki!

Jestem tu nowy i chciałbym, aby ktoś pomógł mi z moim E34

W samochodzie była uszkodzona osłona termostatu.

Osłonę wymieniłem i auto przestało odpalać.

E34 posiada instalację LPG, lecz także w trybie awaryjnym ani z benzyny, ani z LPG nie odpala.

Rozrusznik kręci.

 

Co to może być i gdzie się znajduje? Pomóżcie łopatologicznie,a najlepiej z fotkami lub schematami, bo mechanik ze mnie kiepski

Z góry dziękuję za pomoc!

Opublikowano
No wlasnie znalazlem taki kabelek (wyglada mi to na czujnik polozenia walu) i jest taka wtyczka na tym kablu ( jest wpieta, lecz nie ma dalej przewodu, jakby byl urwany,ale nigdzie go nie widze a niewiem gdzie szukac :(
Opublikowano
Ale to cos wymienic musze, czy odszukac ta koncowke ktora idzie gdzies od samochodu u opiac w ta kostke? Bo czujnik polozenia zalu jest podlaczony,ale kabel ktory powinienem wpiac w kabel idacy od czujnika walu jest oderwany, gdzie go szukac, skad moze isc?
Opublikowano

znalazlem pod kolektorem trzy kabelki idace z kabla o kolorach takich jak w kostce powinny byc, wiec to napewno one, lecz jest problem bo nie moge ich wyjac. i moje pytanie czy jak je dosztukuje to wszystko bedzie ok?

 

Mam w domu kostkę idącą z samochodu (ta gdzie urwaly sie kable), dolutowalem do niej nowe kable, lecz teraz bardzo wazane pytanie: Jak podlaczyc urwane kable z kostka zeby nie spalic instalacji (z tego co pamietam byly to kable koloru brąż, żółty i czarny).

POMOCY

Opublikowano

Samochod jezdzi, wszystko spoko, lecz przed chwila po calej nocy chcialem rano troche zaszalec moja E34 :))

Po chwili jazdy (moze z 5km) zauwazylem ze przestal dzialac obrotomierz - co moglo sie stac? Jak go naprawic?

Zegary mam z wyswietlaniem bębenkowym przejechanych km jesli to cos pomoze.

PS. tak przy okazji, świeci mi się napis INSPECTION - jak go usunąć? Poproszę o schemat.

Z góry dzięki :)

Opublikowano

W licznikach mozesz przelutowac wieksze elementy, ale zaraz i tak sie sypnie. Ten typ tak ma. Lepiej kupic takie od m50 i miec spokuj.

 

 

Co do kasowania inspekcji to musisz zewrzec pin w gniezdzie diagnostycznym, ale nie pamietam ktory. Google pomoze :)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Wczesniej nie bylo? Sprobuj zrobic resed DME. Na forum jest tutorial jak go zrobic.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.