Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moja E36 z silnikiem M50b25 ciężko odpala na gazie a już nie powiem o benzynie. Dokładnie to z Gazu odpali szybko i bez problemowo ale z początku gdy dam lekko gazu gaśnie, parska, przerywa dopiero jak po troszeczku będę gazu dodawał minimalnie to obroty wsrastają nie gaśnie ale przerywa po wyżej 4500 tyś obrotów łapie wszystkie cylindry i chodzi jak powinna, Gazu dużo pali, Natomiast ostatnio wlałem benzyny 7 litrów odpaliła ciężko długo nie chodziło na benzynie odrazu mówię. Pochodizła na wolnych obrotach z 10 minut i zaczeła falować i zgasła i teraz ma problem duży z odpaleniem na benzynie, Gdy odpali chodzi jak marzenie ale nie wiem czego to problem. Kupiłem ją ostatnio chodziła bez zarzutu, Oleju nie bierze, Na gazie i benzynie ma tylko mangament że nie dojdzie do odcinki tak jak by przy 4.5 tyś obrotów nie dostawała dawki paliwa i przerywa dusi się. czasem się wkręci na max ale to rzadkość. Nie wiem czy to wina świec czy czegoś. Może spotkał się ktoś kiedyś z tym problemem. Wywaliłem przepływomierz z myślą że to jego wina założyłem od m50b20 E34. fakt jest mniejszy. Nie posiada ona wgl Filtra powietrza oraz stożka, Ogólnie mam zamiar teraz jechać kupić 6 świec z metalu szlachetnego NGK oraz Stożek dobrej klasy. Co doradzicie co najlepiej było by zainwestować żeby to normalnie chodziło jak na 2.5 litra???? Gaz posiada Sekwencje !
Opublikowano
myślę że odpowiedziałes sobie na pytanie. Nie masz wogóle filtra to jak ma normalnie pracować. Poza tym zakładając stożek możesz zepsuć tylko osiągi. Lepiej jakąś wkładkę K&N i powinno wystarczyć. A co do złego odpalania etc to możliwe że też wina filtra. Syfu do silnika naleciało i może teraz są skutki. Byś musiał podjechac na kompa, może jakiś czujnik padł. Sprawdzić po kolei zasilanie paliwowe, filtry, listwe wtryskowa. Takie moje sugestie

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.

 

Powiedz mi najpier jakim cudem udaje się Tobie odapalać na gazie przy instalacji sekwencyjnej. Już tak bardzo musiałeś ioszczędzać czy jak???

 

PZDR>

Opublikowano
Hej.

 

Powiedz mi najpier jakim cudem udaje się Tobie odapalać na gazie przy instalacji sekwencyjnej. Już tak bardzo musiałeś ioszczędzać czy jak???

 

PZDR>

 

Wyjaśnie Ci.. Miałem tak że siadła mi pompa a potrzebowałem auto. Naparzałem w pompe która sie zacinała więc auto na 5 sekund odpalało na benzynie. Jak sie rozgrzało, wymuszałem odpalenie na sekwencji. Przebierało ale gdy sie rozgrzało chodził jak złoto. Przytrzymujesz przycisk przy odpalaniu i odpala tylko na gazie.

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmm, no ja nie dopuszczam by nie nie odpalał na beznynie. Zawsze odpala i nie ma prawa paść pompa paliwa, chybas ze ze starosci. Kolega powyżej nie miał filtra (nie wiem jak tak można jeździć), plus pewnie będzie kilka innych rzeczy na których oszczędzał, wiec ogólnie z tego powodu problem.

Osobiście radzę założyć puszkę ORI, i zwykły filtr z manna czy knechta. Dobrze wyrególować gaz, i doprowadzić do ładu na benzynie. Przy sekwencji niestety jest tak, żę jak nie domaga na benzynie to i na gazie nie będzie chodził jak nalezy...

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.