Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Panowie mam e61 z 2008r po lifcie. Bunia pocałowała się ze ścianą garażową i zaczepy lamp mi poszły. Mam zwykłe lampy i koszt używanego kompletu to 1000zl a xenony około 2000 do tego muszę doliczyć moduł okuło 200zl i elementy do poziomowania 150zl i spryski 500zl . Czy to wszystko czy coś jeszcze będę potrzebował? no i pytanie czy jest to w ogóle możliwe. Robił ktoś coś takiego? Działa to czy raczej niewart gra świeczki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co wiem to modułu nie będziesz potrzebował, natomiast pasuje jeszcze kupić przełącznik świateł no i na koniec kodowanie.
Opublikowano

Jeżeli chcesz założyć bi-xenony skrętne z doświetlaniem zakrętów to potrzebujesz:

- lampy

- moduł świateł

- moduł skrętu

- czujniki poziomowania

- włącznik świateł

- okablowanie

- spryskiwacze, zbiorniczek itd (zakładam że w zderzaku masz zaślepki, po lifcie chyba wszystkie miały)

Jeżeli chodzi o spryski to w serwisie kupisz zestaw doposażeniowy za około 1000 zł. Jak będziesz chciał to kupić na allegro używane to wyjdzie cię ten zestaw około 700-800 zł. Dokładasz dwie stówki i masz nowe.

Po założeniu wszystkiego czeka cię jeszcze kodowanie oraz ustawianie świateł. No i zakładam że masz czujnik zmierzchowy, wtedy możesz cieszyć się ze świateł dziennych (ringi). Pzd.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Modułu nie będziesz potrzebował jeżeli chcesz zwykłe bixenony, jeżeli skrętne to moduł trzeba zmienić.

Modułów skrętu ( jeżeli chcesz mieć skrętne) nie potrzebujesz bo one są wbudowane w lampy , no chyba że ktoś wyjął ale to inna bajka już

 

I teraz kwestia czy lecisz fabrycznie czy nie. Albo zakladasz lampy, modyfikujesz odrobinę wiązkę u byle elektryka za 100zł plus kodowanie i jezdzisz tylko z samymi lampami xenon , albo rozbierasz cały przód ( skoro po malutkim dzwonku to nie problem :) ) z nadkolem włącznie, zmieniasz zbiorniczek spryskiwaczy na taki z dodatkową pompką, rureczki , wiązki, spryski , zderzak pod xenono, wiazka od modulu do czujnikow wysokosci lamp , czujniki wysokosci ( czy tam poziomowania jak kto chce) , modyfikujesz cala wiazke lub dokupujesz retrofit, potem przeprogramowanie modulu swiatel i dodanie VIN-u i kodowanko.

 

Opcja pierwsza to koszt lamp plus kodowanie wiec w miare mało, koszt drugi to lampy + wiazka ok 100-150eur, zestaw sprysk ok 300eur, czujniki poziomu ok 100eur na allegro, modul skretny okolo 200eur na allegro, plus programowanie modulu i kodowanie.

 

Czy warto ?

 

Jeżeli chcesz zrobić po kosztach to tak( ja np mam dolozony xenon bez poziomowania i spryskow, choc zestaw do spryskow lezy w garazu :D, swiatla do jazdy dziennej tez mam a czujnika zmierzczu niet ) , jezeli tak jak wymaga fabryka to nie wiem, kwestia jak grubo masz na koncie :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Modułu nie będziesz potrzebował jeżeli chcesz zwykłe bixenony, jeżeli skrętne to moduł trzeba zmienić.

Modułów skrętu ( jeżeli chcesz mieć skrętne) nie potrzebujesz bo one są wbudowane w lampy , no chyba że ktoś wyjął ale to inna bajka już

 

I teraz kwestia czy lecisz fabrycznie czy nie. Albo zakladasz lampy, modyfikujesz odrobinę wiązkę u byle elektryka za 100zł plus kodowanie i jezdzisz tylko z samymi lampami xenon , albo rozbierasz cały przód ( skoro po malutkim dzwonku to nie problem :) ) z nadkolem włącznie, zmieniasz zbiorniczek spryskiwaczy na taki z dodatkową pompką, rureczki , wiązki, spryski , zderzak pod xenono, wiazka od modulu do czujnikow wysokosci lamp , czujniki wysokosci ( czy tam poziomowania jak kto chce) , modyfikujesz cala wiazke lub dokupujesz retrofit, potem przeprogramowanie modulu swiatel i dodanie VIN-u i kodowanko.

 

Opcja pierwsza to koszt lamp plus kodowanie wiec w miare mało, koszt drugi to lampy + wiazka ok 100-150eur, zestaw sprysk ok 300eur, czujniki poziomu ok 100eur na allegro, modul skretny okolo 200eur na allegro, plus programowanie modulu i kodowanie.

 

Czy warto ?

 

Jeżeli chcesz zrobić po kosztach to tak( ja np mam dolozony xenon bez poziomowania i spryskow, choc zestaw do spryskow lezy w garazu :D, swiatla do jazdy dziennej tez mam a czujnika zmierzczu niet ) , jezeli tak jak wymaga fabryka to nie wiem, kwestia jak grubo masz na koncie :norty:

 

 

 

 

Pierwsza wersja powiem szczerze odpowiada mi o wiele bardziej bo z tą grubością konta to wiadomo nigdy za wiele.

 

Ja mam zaślepki do spryskiwacza w zderzaku ale po za tym to pusto. Czyli tak w telegraficznym skrócie jeżeli kupie kompletne lampy z przetwornicami i modułem elektryk mi to podłączy i ewentualnie zmienie włącznik na kokpicie to będą mi świecić? A co brakiem spryskiwacza czy to będzie wybijać błędy?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
A czy u was w Polsce przejdzie badanie techniczne auto z xenon bez autopoziomowania lub bez spryskiwaczy lamp??

 

Oczywiście że tak, moje auto od 3 lat przechodzi, wielu moich klientów też przechodzi. Z resztą jeżeli golf I z wsadzonym xenonem przechodzi, ba policja go nie zatrzymuje mimo ze świeci na samoloty to nowa beemka ma nie przejsc ?? Dla nich wystarczy ze auto sie spoziomuje przy odpaleniu a jak wiadomo kazda beemka tak robi i tyle, ja nawet zaslepek na zderzaku nie mam choc polecam zakladac. Przecież nikt ci na przegladzie nie kaze spryskiwaczy uruchamiac :duh: Druga sprawa jezeli auto jest na soczewce to praktycznie zawsze odpuszczaja gorzej z odblysnikowym.

 

Pierwsza wersja powiem szczerze odpowiada mi o wiele bardziej bo z tą grubością konta to wiadomo nigdy za wiele.

 

Ja mam zaślepki do spryskiwacza w zderzaku ale po za tym to pusto. Czyli tak w telegraficznym skrócie jeżeli kupie kompletne lampy z przetwornicami i modułem elektryk mi to podłączy i ewentualnie zmienie włącznik na kokpicie to będą mi świecić? A co brakiem spryskiwacza czy to będzie wybijać błędy?

 

Kompletne lampy, plus elektryk , plus kodowanie modulu pod xenon , spryski bledu nie wywala :cool2:

 

Zapraszam do siebie jak masz blisko zobaczysz jak to jest podlaczone i czy wywalaja bledy , zakodować też mogę przy okazji w razie czego , 10-15 minut roboty i po strachu :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.