Skocz do zawartości

Zła reakcja auta na zagrzany silnik


prq91

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dawno pisałem o braku mocy w mojej e46 1999r. 136km 2.0 d

 

Wymieniany przepywomierz,

wyczyszczone zawory EGR

turbina po regeneracji ( odrazu po regeneracji turbiny auto mialo moc po jakis 2 tyg. jak turbina sie dotarła, w miedzy czasie miała +/- lecz poźniej znów opadła )

 

Już niewiem co robić teraz jest moc, ale nie wciska w fotel jak dawniej, lecz czuc jakies 110km.... i to raz nie ma mocy, raz jest.

np. jade 60/h spalanie 12 na 3 biegu. Niewiem czy to ma znaczenie, ale zauwazylem ze to sie czesciej grzeje na zagrzanym silniku niz do polowy.

Proszę o Pomoc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kompie byłeś? jakieś błędy wypluło??? Potrzebny jest Ci ktoś z inpą, dissem wtedy rozwiąże problem braku mocy - w 320d to bardzo powszechny temat.

 

Powiedz ile ekonimizer wskazuje z maksymalnie wcisnietym butem na 4 biegu staruj od 60km/h. i ile wskazuje na 5 od 80 km/h

 

Zatytułuj prawidłowo wątek bo zaraz zamkną temat.

''Impossible is nothing''
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.