Skocz do zawartości

Zła reakcja auta na zagrzany silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie dawno pisałem o braku mocy w mojej e46 1999r. 136km 2.0 d

 

Wymieniany przepywomierz,

wyczyszczone zawory EGR

turbina po regeneracji ( odrazu po regeneracji turbiny auto mialo moc po jakis 2 tyg. jak turbina sie dotarła, w miedzy czasie miała +/- lecz poźniej znów opadła )

 

Już niewiem co robić teraz jest moc, ale nie wciska w fotel jak dawniej, lecz czuc jakies 110km.... i to raz nie ma mocy, raz jest.

np. jade 60/h spalanie 12 na 3 biegu. Niewiem czy to ma znaczenie, ale zauwazylem ze to sie czesciej grzeje na zagrzanym silniku niz do polowy.

Proszę o Pomoc !!!

Opublikowano

Na kompie byłeś? jakieś błędy wypluło??? Potrzebny jest Ci ktoś z inpą, dissem wtedy rozwiąże problem braku mocy - w 320d to bardzo powszechny temat.

 

Powiedz ile ekonimizer wskazuje z maksymalnie wcisnietym butem na 4 biegu staruj od 60km/h. i ile wskazuje na 5 od 80 km/h

 

Zatytułuj prawidłowo wątek bo zaraz zamkną temat.

''Impossible is nothing''
Opublikowano
Jeżeli masz taki błąd to podejrzewam że winy powinieneś się doszukiwać w pompie wtryskowej vp44 - mówię podejrzewam bo mechanikiem nie jestem.
''Impossible is nothing''

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.