Skocz do zawartości

E36 1.8 is gdzie dostać czujnik ABSu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie jak w temacie.

Wszędzie mają czujniki, ale nie takie jak u mnie ;/

U mnie są dwa piny we wtyczce (tej co łączy się ją z tą przy samochodzie), a nie trzy, i dłuższa jest ta druga wtyczka, ta którą się wsuwa na miejsce.

Wie ktoś gdzie można taką dostać? Na allegro są niby jakieś czujniki, ale nie jest ani pokazane, ani napisane ile mają pinów.

Btw, ma ktoś takie jak ja u siebie?

Opublikowano

Witam, nie udało mi się jednak dokupić czujnika takiego jakbym chciał. Tzn w aukcji było napisane że jest dwu pinowy, a w paczce dostałem taki sam jak wcześniej proponowano mi w sklepach. Stąd moje pytanie - czy mam próbować wsadzić ten czujnik do samochodu? Wtyczki czujnik-auto pasują do siebie, tzn da się je wpiąć. A z drugiej strony różnią się trochę kształtem.. Robił ktoś coś takiego? Pytam bo wiem że jak go włoże na miejsce i okaże się że nie działa to już go nie wyjmę w całości i 60zł w plecy :)

 

tutaj zdjęcie tej różnicy, w bardzo złej jakości ale widać mniej więcej o co chodzi

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f5c2cd07cd61023.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ile masz kabli we wtyczce? A nie w czytniku...jeśli ilość pinów we wtyczce jest taka sama to montuj i jeździj.

 

PZDR

Opublikowano
Dzięki za zainteresowanie, już nie mogłem się doczekać jakiejkolwiek odpowiedzi. Wiec jeśli chodzi Ci o druty, w tej wtyczce którą łączy się z tą przy aucie (więc nie to, co widać post wyżej na zdjęciu) to w swoim oryginalnym czujniku miałem dwa druty i jedno puste wejście, a w tym nowym są trzy druty. Ale podłączyć da się ten nowy czujnik do samochodu, więc ten jeden dodatkowy drut nie przeszkadza, przynajmniej mechanicznie. Co o tym myślisz? Mam zakładać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi chodzi o tę wtyczkę w tam gdzie wpinasz w instalację. To co wchodzi do zwrotnicy nie ma znaczenia. Zobacz na starym może są jakieś numery, coś po nich wyjdzie. Sprawdź też ile kabli jest we wiązce w aucie gdzie się ją wpina. Może się jakiś pin ulamał.

 

PZDR>

Opublikowano
Tam gdzie wpinam w instalacje przy samochodzie, to w gnieździe mam miejsce na trzy druciki. I w nowej wtyczce te trzy druciki są. Ale w starej były dwa, i jedno miejsce, które wyglądało jakby trzeci drucik się ułamał czy coś takiego. Ale w pozostałych kołach też mam tak, że przy samochodzie we wtyczce mam miejsca na trzy druciki, a przy czujniku są one tylko dwa + jedno miejsce które wygląda dokładnie tak samo jak tamte, z tym że nie wychodzi z niego drut. Więc to chyba średnio możliwe żeby we wszystkich kołach się ułamało. W każdym razie wydaję się, że ten nowy czujnik bardziej pasuje niż te stare ;) Tylko pytanie czy będzie działał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.