Skocz do zawartości

320d - Kopci na niebiesko i szarpie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musze ponowić tematy gdyż nie przeczytałem tytułowania wątków i zablokowali mi :(

 

Witam dzisiaj jadąc sobie autem za uwarzyłem że przy 1,5tys obrotów auto dymi na niebiesko i szarpie Może mi ktoś powiedzieć dlaczego ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A kojarzysz co to odma/separator oleju? Wymieniałeś kiedyś? Długo masz auto? W poprzednim wątku pisałeś, że to przedlift 2002r, ale to się gryzie, bo lift był 09.2001..ile masz km? 136 czy 150?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
136koni i zrobione 158500km przepraszam 2001 rok bo motocykl mam z 2002 roku :D To samochód ojca on chyba nic takiego nie wymieniał :/ Auto mamy już 3-5lat chyba. Robi tak na ciepłym silniku chyba tylko. Zrobiłem dziś 60km- 30km do i 30 z szkoły i zawsze na końcu szarpał!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To najwyższa pora wymienić, kup kompletną odmę, tak to wygląda:

http://allegro.pl/bmw-5-e39-3-e46-318d-320d-520d-m47-odma-oryginal-i2774679592.html

wymiana (filmik z polifem, ale poradzisz sobie :wink: ):

http://www.youtube.com/watch?v=W3ge85NZ6BI

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
jak na niebiesko kopci to wtryski. Jedź na kompa i sprawdź korekcje wtryskiwaczy - to podstawa
Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Opublikowano
Niestety w tym modelu nie sprawdzi korekcji wtryskiwaczy. Tutaj sugeruję demontaż wtrysków i sprawdzenie na specjalnej maszynie, która przeprowadzi również fazy dotrysku i wtrysku właściwego. Jednak osobiście mnie nurtuje objaw szarpania... albo Ci się rozpada turbina, tj puszcza olej i wykorbił się wał wirników przez co regulacja doładowaniem jest nieoptymalna. Sprawdź także stan odpowietrznika skrzyni korbowej (ODMY) i wykonaj test bez filtra. W najgorszym wypadku mogły Ci paść pierścienie tłokowe lub uszczelniacze zaworowe i by to sprawdzić będziesz musiał przeprowadzić test kompresji + próba olejowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.