Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio podłączyłem kompa i wyskoczyły mi takie oto błędy:

 

27 LR-Adaption multipl. Area1 (Bank2)

Error frequency : 10

Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Engine speed 2520.00 /min

relative air charged (rl) 45.00 %

Intake air temperature 25.50 Grd C

gas level 39.00 l

Error occured 2. times at:

Engine speed 2600.00 /min

relative air charged (rl) 29.25 %

Intake air temperature 27.00 Grd C

gas level 39.00 l

Error occured 3. times at:

Engine speed 2680.00 /min

relative air charged (rl) 49.50 %

Intake air temperature 19.50 Grd C

gas level 34.00 l

Error currently available

--

Limit at rich range reached current,

--

Limit at rich range reached Initial,

--

E-Flag debounce

CARB debounce

SCATT-active

--

Fault sporadic

-------------------------------------------------------------

28 LR-Adaption additiv per Time

Error frequency : 8

Logistic counter: 38

Error occured 1. times at:

Engine speed 600.00 /min

relative air charged (rl) 12.00 %

gas level 38.00 l

Control factor Bank1 1.08

Error occured 2. times at:

Engine speed 680.00 /min

relative air charged (rl) 18.00 %

gas level 37.00 l

Control factor Bank1 1.01

Error occured 3. times at:

Engine speed 600.00 /min

relative air charged (rl) 9.75 %

gas level 36.00 l

Control factor Bank1 1.07

--

Limit at rich range reached current,

--

Limit at rich range reached Initial,

--

CARB debounce

SCATT-active

--

--

Fault sporadic

-------------------------------------------------------------

29 LR-Adaption additiv per Time Bank 2

Error frequency : 1

Logistic counter: 34

Engine speed 640.00 /min

relative air charged (rl) 13.50 %

gas level 35.00 l

Control factor Bank2 1.07

--

 

Limit at rich range reached current,

Limit at rich range reached Initial,

-------------------------------------------------------------

26 LR-Adaption multipl. Area1

Error frequency : 2

Logistic counter: 38

Error occured 1. times at:

Engine speed 1920.00 /min

relative air charged (rl) 43.50 %

Intake air temperature 24.75 Grd C

gas level 32.00 l

Error occured 2. times at:

Engine speed 1480.00 /min

relative air charged (rl) 22.50 %

Intake air temperature 20.25 Grd C

gas level 32.00 l

--

Limit at rich range reached current,

Limit at rich range reached Initial,

--

Fault sporadic

=====================================

dodam, że kiedy je wykasowałem i na drugi dzień po nocy odpaliłem auto silnik zgasł. Po kilku próbach zapalił, i dopóki nie złapał temperatury ok. 55 stopni chodził nierówno (telepanie).

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego, doszedłeś co było przyczyną wyskakiwania tych błędów?

Mam podobną sytuację, ale pokazuje tylko dwa pierwsze błędy.

Opublikowano
jeszcze nie, ale jestem przekonany, że chodzi o wypadanie zapłonu. Co z tym zrobić - nie wiem. Poza tym ostatnio auto więcej stoi niż jeździ i nie mam czasu na załatwienie tematu.

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.