Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaraz po odebraniu auta z warsztatu (po wymianie lozyska w tylnim kole) odkrylem ze hamolec recznyniy nie dziala jak dawniej. Teraz zeby cos sie zadzialo dzwignie trzeba wychylic do fizycznie maksymalnego poziomu czyli jakies 70 stopni. Magicy z warsztatu twierdza ze tak ma byc i mechanizm sam sie wyregoluje z czasem i chamulec bedzie bral nizej za jakis czas. Sam nie wiem ale jakoś trodno mi dac wiare w ta historyjke :)

Jesli jest ktos kto wie co moze byc przyczyna i jak odzyskac reczny? Mile widziane podpowiedzi.

Opublikowano

Rzeczywiście ręczny w e85 jest samonapinający/samoregulujący i do pewnego stopnia sam się naprawi

ale można go regulować - regulator znajduje się przy tylnym kole

Być może przy wymianie łożyska musieli coś w tej okolicy rozpiąć - napewno da się trochę ten ręczny poprawić a nie zdawać się tylko na mechanizm samoregulacji

mój magik zawsze się upiera że skoro ręczny działa na 7 ząbku to jest ok, bo do 10 nie trzeba regulować - ja natomiast lubię jak działa na 4-5 ząbku

 

Swoją drogą te automatyczne regulacje są dość zawodne - często się zapiekają i nie działają

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.