Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie czym posmarowac piaste przed montarzem alz felgi?

Tesc kledyS WSPOminal o posmarowaniu aby na wiosne lateo zdjac.pytam o wlasciwy smar a nie moze bys sprobowal tego lub tego

Opublikowano
Ja bym tam niczym nie smarowal.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Nie tylko po zimie może się zapiec, jak robisz dużo km i zdejmujesz koła dwa razy do roku to taki problem zawsze może wystąpić.

Aha.... :duh:

Nie pytam co może wystąpić, tylko czy ktoś może to potwierdzić z autopsji.

Opublikowano

Na miejsce piasty, która styka się z otworem centrującym felgi stosuje się pastę miedziową zarówno taką w puszcze lub w sprayu. W autach osobowych raczej ciężko jest, aby felga zapiekła się w taki sposób aby uniemożliwiła normalne zdjęcie jej z piasty. Co innego w autach ciężarowych - a w przypadku felg aluminiowych to standard - mam na myśli 'odklejenie' felgi od piasty :)

 

Przykładowe produkty:

 

http://www.autokosmetyki.pl/images/wurth_cu_800_nowy_s.jpg

http://www.liqui-moly.pl/images/stories/informacje_techniczne/miedz_prod.jpg

 

 

Pzdr.

Opublikowano
MI sie nic nie przykleja, ale moze dlatego ze mam plastikowe pierscienie centrujace. Latam na ALU i zima i latem.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Dobrze jest stosowac jakiś smar chodzby dlatego ze nie rdzewieje piasta i potem sie robi luz ,co za tym idzie ,drżenie na kierownicy :norty: ,a potem szukanie dziury w całym wywarzanie ,opony nie takie itd,itd, także lepiej smarować :cool2: miałem tak kiedyś w b7
Opublikowano
Mnie się zapiekło po lecie i była walka jak zdjąć koło i nie uszkodzić czegoś. Smaruję piastę i mam spoko już lata całe. Facet przy naprawie koła też mi posmarował piastę, czyli tak ma być. Smar z miedzią jest dobry do tego, w końcu ma być odporny na wyższą temp. i uszczelnić szczelinę co by nie korodowało i nie uszczelniało się pyłem.
Opublikowano
Ja po ostatniej zimie miałem miałem problem ze ściągnięciem felg aluminiowych z piast, wszystkie były zapieczone, w tym roku na pewno użyje jakiegoś smaru, bo nie chcę powtórki z rozrywki czyli uderzania butem w oponę raz z prawej raz z lewej ok. 20 minut na koło. Dla jasności alu oryginał BMW.
Opublikowano
Specyfik kup w Tesko lub czymś podobnym, mają takie małe pojemniczki ze smarem za kilka zł. Wydatek na kilka razy. :D Od biedy smar dowolny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja pryskam smarem miedziowym bo juz mialem cyrki ze sciagnieciem felg po zimie. zawsze czyszcze papierem i nakladam smar zanim zaloze felge. tak samo robie ze srubami. lekko prysne na gwint. zadnych problemow z odkreceniem czy sciagnieciem.

🙃🙃

Opublikowano

lopico

Pozwól że zapytam odpowiednio do poziomu:

Z głupim się widziałeś czy o drogę pytasz?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.