Skocz do zawartości

BMW 630 a może 645?? proszę o poradę


Adamek99999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na początku chciał bym się gorąco przywitać gdyż jestem tu nowy.

Otóż tak planuję zakup wspaniałego BMW tylko zastanawiam się jakiego konkretnie czy może 630 z silnikiem benzynowym czy 645 (oczywiście auta po 2004r.) tego drugiego obawiam się spalania że dosłownie mnie zeżre jak to jest czy jest duże??? przymierzałem się do zakupu diesla ale niestety nie wydołam z $$ czy może lepiej poczekać i dozbierać czy brać jakąś benzynkę?? jak tam jest miejsce z tyłu czy w miare czy tragedia?? A i jeszcze jak ktoś by mogł napisać ile mu kopci mniej więcej jego auto i z jakim silnikiem :) A i miał bym jeszcze pytanko czy ktoś się orjentuje ile mniej więcej wyjdzie OC za takie cudo tylko że w niemczech? Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć. Nie bierz 630 - za ciężka buda na taki 'mały' silnik, będzie palił minimalnie mniej od 645,a osiągi znacznie gorsze, będziesz czuł ogromny niedosyt. Ja mam 645 i spalanie wygląda tak - w mieście poniżej 20 litrów nigdy nie zszedłem, na mieście 22-28 litrów. Trasa - 10-19 litrów (19 litrów miałem przy dość ostrej jeździe, przy takiej normalnej zamkniesz się w 13-14 litrach). Z tyłu wygodnie usiądą co najwyżej dzieci, mało miejsca z tyłu. Jak coś to wchodź na górę w galerie i zobacz moje i Pawła auto, tylko 2 użytkowników się chwali na tym forum tym modelem :p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum. Ja mam zdecydowanie lżejszą nogę od Tommego :) więc u mnie spalanie jest trochę mniejsze ale nie w mieście, w mieście pali tyle ile wlejesz czyli ponad 20, chyba że troszkę trasy troszkę świateł to może 17 wyjdzie. W trasie jak leciałem do Gdańska na autostradzie z prędkością taka jaką się powinno lecieć tym autkiem wyszło ok 11 l. więc w trasy az miło się jeżdzi. Raz na pełnym baku dojechałem do Suwałk i z powrotem do Wawy. OC w Polsce zapłaciłem w PZU 1300 zł, w niemczech nie mam pojęcia. Ogólnie wychodzi tak że np dojazd do pracy, gdzieś tam jeszcze to wychodzi 100 zł na paliwo. Tutaj ktoś ma diesla, poczytaj trochę, nie są to auta pierwszej młodości więc już na forum znajdziesz wiele informacji nie tylko o spalaniu ale i o awaryjności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w PL OC+AC wyszlo prawie 20tys zl;d ale ubezpieczylem na ojca, bo posralo ich z taka cena.

 

Mi najwiecej do baku weszlo 69,5 litra chyba. Ale moze jeszcze 'az takiej' rezerwy nie zlapalem ze mialem te niecale 6 litrow w baku, czyli tyle,co do nastepnej stacji;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki w dziale ''trójek'' mogą się więcej wypowiedzieć, ale jak z nimi rozmawiałem to chwalą sobie łopatki.

 

Nawet jak nie ma w standardzie łopatek przy automacie to da radę doposażyć. Wystarczy okablować skrzynie i zmienić kierownicę na taką z łopatkami. Nic nie trzeba kodować. Ja przerabiałem to u siebie w trójce. W 6er będzie tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie jedno pytanko co do tych łopatek jak to jest z tymi zmianami biegów trzeba je jakoś załączać czy poprostu klikam nimi i zmieniam biegi?? a i jeszcze jedno pytanko załóżmy chcem przyciąć sobie ostro to wiadomo gaz w podłogę i czy auto samo redukuje czy jak bawię się tymi łopatkami to ja muszę?? I tak samo czy jak auto osiągnie obroty do zmiany biegów już wysokie to czy zmieni ten bieg czy to zależy tylko odemnie kiedy to sie stanie jeśli jeżdzę tymi łopatkami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam 645...2004 rok SMG.. spalanie(wg komp pokładowego) miasto 18-19 , mieszany 12,5 , jako przykład podam ,że trasa 1900 km -Birmingham -Radom spaliła 9,3 l....Często jechałem 200km/h , czasem 100, także ciężko określić ,ale jak na 4,4 jestem zadowolony ze spalania... Właściwości jezdne -gracja , piękne przyśpieszenie , jestem zakochany do szaleństwa... co do 630 - też miałem taki dylemat , ale jak kolega wyżej nie do końca za mną przemawiał- spalanie mniejsze co prawda ale osiągi już o wiele gorsze jak także frajda z jazdy.. polecam poczciwą 645 jedyne co wymieniałem to alternator-cena w UK 3700zł, oraz full service ok 2900zł... teraz tylko zmiana felg ze standardu na M6 i sen trwa dalej...ps . co do smg na sporcie , jest niesamowity , zwłaszcza przy redukcjach... -co do kosztów utrzymania nie wiele drozszy niż manual-standard.. sprzęgło podobne tylko w SMG dochodzi chydraulika...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze takie jedno pytanko co do tych łopatek jak to jest z tymi zmianami biegów trzeba je jakoś załączać czy poprostu klikam nimi i zmieniam biegi?? a i jeszcze jedno pytanko załóżmy chcem przyciąć sobie ostro to wiadomo gaz w podłogę i czy auto samo redukuje czy jak bawię się tymi łopatkami to ja muszę?? I tak samo czy jak auto osiągnie obroty do zmiany biegów już wysokie to czy zmieni ten bieg czy to zależy tylko odemnie kiedy to sie stanie jeśli jeżdzę tymi łopatkami

co do pytań |:

- łapotka od siebie redukcja , do siebie wyższy bieg, wystarczy tylko jedna , nie trzeba 2-ch

- przypuśćmy jedziesz na D- czyli chydraulika sama zmienia biegi jak w automacie , lecz czujesz zmiany, jak w manualu -nie jest to ciągły ciąg, po czym w którym momencie chcesz , wystarczy ,że dotkniesz łopatki , do siebie lub od siebie i zmienia na tryb SMG, to samo gdy dzwignią zmiany trybu biegów-gałka- popchniesz w prawo raz będzie D1 -automat, 2jeszcze raz i przełancza na SMG-łopatki...jeśli jedziesz w D1-automat - tryb Sport -bez SMG to przy naciśnieciu pedału gazu do podłogi jest masssakra, a gdy przełączysz jeszcze raz gałką w prawo , tryb D -manual -SMG- massakra jest jeszcze większa , oczywiście w dobrym słowa tego znaczeniu.. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. W 645i masz do wyboru SMG i klasyczny automat (steptronic). Łopatki możesz mieć zarówno przy smg jak i steptronicu. To co napisałem ci wczoraj na priv odnosi się do steptronica bo takowy posiadam. Z SMG nigdy nie jeździłem.

 

Więcej w tym wątku

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=45&t=189194

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

I co dowiedziałeś się jak z opłatami na to przyszłe cacko będzie w niemcowni? Tez tu (albo moze lepiej tam ;) czyli w .de) mieszkam i się też do 6er przymierzam. Rownież jestem zainteresowany kosztem ubezpieczenia. Kolega ma 330 z 08r i płaci z casco (nie full bo ma jakoś ze szkody do 1000e sam pokrywa czy przy szkodzie z jego winy na jego auto on daje 1000 a ubezpieczalnia resztę czy jakoś tak) płaci 280e na kwartał + do tego podatek roczny ok200e.

Daj info na PW gdzie przebywasz w tych .de to może przelecimy się razem coś poogladać (nie podbiore ci tematu mój zakup przypada na okolice lutego marca) :)

 

P.S. Jako że to pierwszy post witam wszystkich serdecznie :cool2:

– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)

– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

M. Bułhakow

Mistrz i Małgorzata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.