Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Właśnie chciałbym z ix żeby to weszło bez przeróbek no ale zobacze. A co do poduszek silnika, dawać z e34 czy e30? Na razie posadziłem z lewej na e34 a z prawej e30 żeby silnik przechylić ale nic to nie dało, serwo i tak sie nie zmieści więc dam obie poduszki takie same, tylko z e34 są wyższe prawie o połowe od e30 i zastanawiam sie na których posadzić.
Opublikowano
Właśnie też myślałem żeby na wyższych, zawsze to micha będzie trochę bardziej bezpieczna przy obniżeniu. Swoją drogą ostatnio zwineli mi sprzed nosa H&R przód -60, tył -40 za 120zł. Jakie masz opony? Bo strasznie szerokie się wydają, fajnie to wygląda.
Opublikowano

dawalem wlasnie porownanie ;) jak wyglada auto na ori wysokosci z m50b25 na poduszkach z e34 tych wysokich.

btw. ori auto mialo przod nizej?

Opublikowano

Serwo Girling LSC115 3433-1158112 Coś takiego mi wczoraj przyszło, tylko podobo były z e30 i e34. Była jakaś różnica między nimi? W następnym tygodniu będzie więcej czasu i wolne więc zabieram się za składanie samochodu. Brakuje mi pompy wspomy, pedałów, lewarka i podpory skrzyni.

A, no i co z wałem? Podobno z 324d podchodzi, ale przy moim dyfrze z automata i skrzyni m50 z e34 krzyżaki będą pasować? No i potrzeba cały wał, od skrzyni aż do dyfru czy tylko część?

Opublikowano
Przyszły pedały, jutro trzeba założyć serwo, pedały i rozrusznik. Pompa wspomy jest w drodze do mnie. Pozostaje kwestia wału napędowego, podpory skrzyni i lewarka. Nie mam pojęcia jaki wał zamawiać, niby z 324d ale ja mam skrzynię m50 z e34 a dyfer m20 automat, nie wiem jak z krzyżakami będzie. Lewarek też nie wiem czy nie kupić short shiftera, bo na allegro ciężko znaleźć oryginalny a jak jest to niewiele tańszy od shorta. Podpora skrzyni już wiem że moja nie będzie, poduszki są za wązko i łapa wypada odwrotnie. Ktoś doradzi co kupić i z jakiego modelu? ;D
Opublikowano
skrzynia m50b25 z e34 ma duzy krzyzak.. a z m50b20 wydaje mi sie ze tez chociaz pewnosci nie mam na 100%.. podaj wymiary jakie masz na skrzyni to sprawdze u siebie w piatek najwczesniej.
Opublikowano
No dobra, tylko trzeba poszukać bo chyba odkręcałem go ale nie pamiętam. A co z odległością od skrzyni do podpory i do dyfru? No i kwestia tego czy wał który mam kupić będzie pasował do rozstawu na dyfrze.
Opublikowano

Przystąpiłem do wymiany pedałów i serwa i jest problem. Do mojej pompy szły 3 węże i ma mniejszy rozstaw śrub mocujących ją do serwa, w tej od ix jest 2 otwory na węże i ięjszy rozstaw śrub. Jest jakaś pompa z 3 otworami która podejdzie do serwa z ix?

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00218.jpg?t=1356013873

Co do wały to mój co miałem ma taki sam rozstaw jak skrzynia biegów, brakuje mu z 15cm żeby sięgnąć:

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00214.jpg

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00215.jpg

Czyli jaki wał ma być i co z tą pompą hamulcową?

Opublikowano

musisz zastosowac trojnik, np taki jaki jest z tylu ktory rozdziela przewody hamulcowe na tylne kola, tu masz linka, zobacz jak ktos poradzil sobie z tym problemem :) jesli bedziesz chcial zrobic tym sposobem niestety ale bedziesz potrzebowal przyrzad do zarabiania przewodow hamulcowych no i takie koncowki ktore beda pasowac do pompy :?

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115477&start=20

Pozdro

Opublikowano
Nie ma uniwersalnych wężyków? Czyli te 2 wejścia obok siebie bliżej serwa idą na przednie prawe i lewe osobno a jedno wejście dalej od serwa idzie na tył czy jak?
Opublikowano

w dobrym sklepie dostaniesz takie przewody z roznymi koncowkami. - ja dostalem.

jak masz wiekszy rozstaw to albo robisz nowy jeden otwor albo powiekszasz otwory, u bodajze Kaczmara? bylo opisane z omegi B serwo wiec moze byc podobnie. - blizej kielicha zeby je osadzic.

 

a czasem 3 przewody nie sa: na przod, na tyl, wysprzeglik ? (tu moglem glupote walnac bo ja dopiero w ten weekend u siebie to chce rozwiazac.)

Opublikowano

tak jak mowisz Artur, to wejscie na pompie blizej serwa odpowiada za przednie hamulce, czyli dwa przewody ida odzielnie na przednie lewe i prawe kolo, to wejscie dalej od serwa idzie na tylne hamulce i dopiero ten trojnik o ktorym juz wczesniej mowilem rozdziela, za sprzeglo odpowiada ten waz ktory bezposrednio podpinamy do zbiorniczka.

pozdro :)

Opublikowano
Ok dzięki za pomoc, jutro wezmę pompe do sziku to może dobiorą jakieś pasujące przewody, kupi się trójnik i się rozdzieli ten przewód. Problem będzie też z chłodnicą, bo visco wypadło praktycznie na środku samochodu i chłodnica nie siądzie na seryjne mocowania bo visco obciera o jej bok. Trzeba będzie między mocowaniami dać jakiś cienki płaskownik i te gniazda na chłodnice dać bardziej na środek żeby chłodnica wyszła bliżej środka. Dodatkowo spróbuję ją pchnąć lekko do przodu. Jak wiatrak będzie odwrotnie to czasem zamiast odprowadzać powietrze od chłodnicy to nie będzie na nią dmuchał?
Opublikowano

Pedały i serwo zamocowane. Serwo musiałem odwrócić do góry nogami bo wyjście na podciśnienie wypadało zbyt blisko kielicha i się nie mieściło. Wcześniejsza pompa miała 3 wyjścia a ta co zakładam z serwem 2, w dodatku nie dało się założyć mojej pompy więc zrobiłem tak jak widać poniżej.

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00217.jpg

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00220.jpg

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00218.jpg?t=1356013873

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00224.jpg

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00226.jpg

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00230.jpg

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00233.jpg

http://i1002.photobucket.com/albums/af148/1DarkWarrior1/e30/DSC00234.jpg

Nadal nie mam wału napędowego i pompy wspomagania, na którą czekam już tydzień. Kolektor ssący mieści się z serwem na styk, jeszcze może w jednym miejscu przyszlifuję żeberka kolektora żeby było pewne, że się nie spotka z serwem. Boję się, że czujnik na kolektorze ssącym nie zmieści się bo zbiorniczek płynu hamulcowego jest baaardzo blisko. Chłodnice musiałem przesunąć bo na seryjnych mocowaniach była po prawej stronie i visco haczyło o jej krawędź. Mocowanie trochę mi się nie podoba, może spróbuję pospawać plastik i zrobić coś z seryjnych. Visco może być odwrotnie? Nie będzie dmuchać na chłodnicę?

Opublikowano

to jak cos nie jest chyba 324td, tylko 324d.

hm w google szukales?

skrzynia od m20b20 zostaje czy m50b20?

dziwnie mi to wyglada :p..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.