Skocz do zawartości

zakup Bmw 5


Plugibugi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczów mam prośbę ponieważ jestem nowy na forum i chcę kupić Bmw 520 d 163 km lub 520d 177km ew 525d lub 530 d , moje zapytanie które wybrać co prawda przemawia za mną 163 km słyszałem że się mniej mniej psuję niz po lifcie 177 km ale nie wiem czy to prawda , proszę o pomoc dziękuję .. chodzi mi o silnik który się mniej psuje normalny do codziennej eksploatacji Edytowane przez Plugibugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dla mnie 2.0D 163 KM w zupełności wystarcza, 8,6 sek. do setki to bardzo dobry wynik jak na taki silniczek, w trasie również nie jest problemem osiągnąć duże prędkości i dodatkowo jest mało awaryjny.

 

zbiera sie dopiero od 2tys obr/min.

 

Mój zbiera się od ok. 1600 -1700 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mój zbiera się od ok. 1600 -1700 obr.

 

Chyba zaczyna ciągnąc od 1,6 - 1,7. Przejedź sie 3,0d to zobaczysz o co chodzi.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przejedź sie 3,0d to zobaczysz o co chodzi.

 

Pzdr

 

Jeździłem 3.0D tak że wiem o co chodzi i stwierdziłem że w moim przypadku nie wykorzystywał bym za często potencjału tego silnika dlatego uważam że dobrze zrobiłem kupując 520d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego temat był wielokrotnie przerabiany. :mad2: Zaraz się odezwą przeciwnicy/zwolennicy całej gamy silników w BMW. :nienie: Wybierz taki na jaki cię stać,a głownie patrz na takie rzeczy jak bez wypadkowość,stan faktyczny tj.czy był serwisowany itd.Polecam skrzynie automatyczną są naprawdę wytrzymałe i nowoczesne a najważniejsze mega wygodne. :D .Jak dla mnie jest to podstawa aby później być w przyszłości zadowolony tak jak ja :cool2: .

Ja wybrałem 2,5 celowo dowiedziałem się że z reguły jest on mniej ekstremalnie eksploatowany, a co za tym idzie mniejszy przebieg.Obecnie mam 206 tkm na latane i jestem odpukać mega zadowolony:oryginalne nie wymieniane zawieszenie,turbina,skrzynia itd.

Miałem krótko problem z ciśnieniem doładowania ale dałem sobie sam radę w naprawie.Po tym dla świętego spokoju wyrzuciłem nieszczęsne klapki z kolektora.I od tej pory spokój.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=136429&start=75

Powiem krótko TRUDNO jest znaleźć egzemplarz bez wad,wybierz najlepszy pod względem technicznym i zostanie ci wtedy kupę kasy na np doposażenie w ekstra dodatki.Zamiast kupić już średnio lub dobrze wyposażony ale sypiący się na każdym kroku.Musisz być mega czujny na triki sprzedających,którzy świetnie maskują i odwracają uwagę od wad.

BMW RETROFIT

http://bmw-retrofit.pl/

https://www.facebook.com/bmwretrofit

bmwdoposazenia@gmail.com


733-15-91-91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.