Skocz do zawartości

330i - ważne wymiany eksploatacyjne, bolączki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że moja Bunia będzie miała wymieniany zawór disa, oraz kompletną odmę, co jak wiadomo jest standardem w tym silniku przy przebiegach rzędu 150k+, zastanawiam się, na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę i skontrolować / profilaktycznie wymienić. Chcę zrobić wszystko za jednym zamachem, na ori częściach w autoryzowanej stacji obsługi. Co jeszcze lubi się zużyć i spowodować zagrożenie (klapka disy w dolocie..)?

 

Może przy okazji ktoś poleci sprawdzonego i tańszego niż ASO dostawcę części? Ewentualnie ma duże zniżki i może zamówić taniej części za flaszkę? :)

Opublikowano

po czym poznać że ta klapka disa niedomaga i jest do wymiany?

na kompie pokazuje zero błędów, jednak gdzieś wyczytałem że jej niedomaganie może powodować zbyt ubogą mieszankę na wolnych obrotach, prawda to?

czym się objawia zatkana odma?

szukam i czytam, ale różne ludzie mają objawy

pozdrawiam

Opublikowano

coś mi zaczęło klepać, terkotać, ciężko powiedzieć, w kabinie nie słychać, jedynie na zewnątrz jakiś pojedynczy element.

tą disę regenerowałeś-kleiłeś czy kupowałeś nówkie sztukie?

ciężko się do niej dostać żeby chociaż ją sprawdzić czy luźna?

Opublikowano

Dzisiaj zamówiłem nówkę sztukę - 610 zł, nie uznaję półśrodków, klejenia.

 

Te objawy co opisujesz to dokładnie disa, w kabinie niesłyszalne, na początku lekko drży, później wręcz chodzi jak diesel na niskich obrotach.

Opublikowano

Wymieniałem to i to - pisałem o tym.

Kolego o Dis-ie było dużo tematów :search: - dostęp prosty - nowy - tylko oryginał w tamtym roku płaciłem ~600,00

Separator oleju :search: wymiana fatalna, - pierwsze objawy w zimniejsze dni na krótkich dystansach - majonez pod korkiem, zadyma z tłumika po odpaleniu, a juz raczej koncowe - bzykanie po odkręceniu korka na chodzie itd

Opublikowano

Tak, wiem, że było już dużo powiedziane o tych dwóch rzeczach, natomiast nadal nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie z pierwszego posta : "zastanawiam się, na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę i skontrolować / profilaktycznie wymienić. Chcę zrobić wszystko za jednym zamachem, na ori częściach w autoryzowanej stacji obsługi. Co jeszcze lubi się zużyć i spowodować zagrożenie (klapka disy w dolocie..)?"

 

Jeśli moderator uzna, że temat kwalifikuje się do śmieci, to na pewno go wyrzuci. :)

Opublikowano

jeszcze dopytam o tą klapkę disa, zdarzyło się komuś że w wyniku awarii klapki było zbyt ubogo i wyskoczył check?

czy przy otwartej klapce komp powinien sam sobie dostosować mieszankę?

Opublikowano

Kolego - Odma czyli nr 1 plus wszystkie węże bo przy demontażu te stare sie rozpadają ze starości :shock:

czyli nr 2,3,4,7

Pozdro

Opublikowano

U mnie też była zaślepka.

Czasami mówią że nie trzeba wymianiać węża nr 7 a to w sumie jest mały koszt.

U mnie przy wymianie rozleciał się mechanikowi w ręce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.